به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:
مدیر امور آبفای شهرستان تالش در راستای پاسخگویی مستقیم به مردم، با حضور در مرکز 122 به صورت مستقیم به تماسهای مردمی پاسخ داد. حامد آذر مدیر امور آبفای شهرستان تالش، روز یکشنبه 24 دی ماه سال جاری در مرکز ارتباطات مردمی 122 شرکت آبفای استان حضور و به تعدادی از تماس ها و مشکلات مردم به صورت برخط پاسخ داد. پیرو برنامه زمان بندی پاسخگویی مدیران و در راستای ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین، معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب گیلان با اطلاع رسانی قبلی از طریق شبکههای اجتماعی، به صورت هفتگی از طریق سامانه 122 به تماس های مردمی پاسخ میدهند.
منبع:روابط عمومي شركت آب و فاضلاب گيلان
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.
من در سامانه ۱۲۲ چهار بار در روزهای مختلف نشت اب در خیابان اولیایی را را گزارش دادم ولی تا امروز هیچ اقدامی نشده و نزدیک دو هفته است که اب داره هدر میره