کد خبر : 22258
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

پاسخگویی مدیر امور آب و فاضلاب تالش به تماس‌های مردمی

پاسخگویی مدیر امور آب و فاضلاب تالش به تماس‌های مردمی
مدیران آب و فاضلاب به صورت هفتگی از طریق سامانه 122 به تماس های مردمی پاسخ می‌دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

مدیر امور آبفای شهرستان تالش در راستای پاسخگویی مستقیم به مردم، با حضور در مرکز 122 به صورت مستقیم به تماس‌های مردمی پاسخ داد.
حامد آذر مدیر امور آبفای شهرستان تالش، روز یکشنبه 24 دی ماه سال جاری در مرکز ارتباطات مردمی 122 شرکت آبفای استان حضور و به تعدادی از تماس ها و مشکلات مردم به صورت برخط پاسخ داد.
پیرو برنامه زمان بندی پاسخگویی مدیران و در راستای ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین، معاونین و مدیران شرکت آب و فاضلاب گیلان با اطلاع رسانی قبلی از طریق شبکه‌های اجتماعی، به صورت هفتگی از طریق سامانه 122 به تماس های مردمی پاسخ می‌دهند.

 

 

منبع:روابط عمومي شركت آب و فاضلاب گيلان

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مهرداد قلی زاده یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403 - 9:30

من در سامانه ۱۲۲ چهار بار در روزهای مختلف نشت اب در خیابان اولیایی را
را گزارش دادم ولی تا امروز هیچ اقدامی نشده و نزدیک دو هفته است که اب داره هدر میره