کد خبر : 13716
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

معصومه نیک‌کار

مدیرکل فرودگاه سردارجنگل رشت؛ تسهیل برگشت زوار گیلانی اربعین با ۲ پرواز جایگزین

مدیرکل فرودگاه سردارجنگل رشت؛ تسهیل برگشت زوار گیلانی اربعین با ۲ پرواز جایگزین
پرواز نجف به رشت انجام نشد.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل فرودگاه سردار جنگل رشت گفت: امروز و در آخرین برنامه پروازهای مستقیم فوق‌العاده اربعین فرودگاه سردار جنگل رشت، حدود ۲۲۰ نفر از زوار اعزامی، از نجف اشرف وارد گیلان شدند.
سیدمحسن میرحسینی در گفت وگو با خبرنگاران،با بیان اینکه در مجموع طی روزهای ۹، ۱۲ و ۱۶ شهریورماه سال جاری، ۱۰ پرواز رفت و برگشت فوق‌العاده در مسیر رشت به نجف و بالعکس برقرار شد، اظهار کرد: زوار گرامی اربعین حسینی از این پروازها بهره‌مند شدند.
وی با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی و پیگیری‌های مستمر صورت گرفته مقرر شده بود یک پرواز دیگر هم در مسیر نجف به رشت برقرار شود، افزود: به دلیل محدودیت عملیاتی شرکت هواپیمایی، این پرواز انجام نشد که متعاقب پیگیری‌های ستاد استانی اربعین و از طرفی، عدم امکان برقراری پرواز جدید به دلیل ازدحام فرودگاه نجف؛ ظرفیت‌های دو پرواز جایگزین شرکت هواپیمایی چابهار به فرودگاه پیام کرج و فرودگاه حضرت امام(ره) در روزهای ۱۴ و ۱۸ شهریورماه به زوار گیلانی تخصیص پیدا کرد.
مدیرکل فرودگاه سردار جنگل رشت با بیان اینکه پروازهای جایگزین برای تسهیل برگشت زوار اعزامی تعبیه گردید، گفت: حدود ۲۰۰ نفر از زوار شریف گیلانی، بلیط این پروازها را خریداری نمودند تا عملا مشکلی در خصوص بازگشت هوایی زوار اعزامی از گیلان وجود نداشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.