کد خبر : 13183
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

معصومه نیک‌کار

نمایندگی اتاق اصناف واحد دیلمان آغاز بکار کرد

نمایندگی اتاق اصناف واحد دیلمان آغاز بکار کرد
تعداد ۱۰۵ روستا در محدوده دیلمان وجود دارند که به دلیل فاصله زیاد تا مرکز سیاهکل؛نمی‌توانستند به سهولت اقدام به اخذ پروانه کسب صنفی و تولیدی برای کسب و کار نمایند.

به گزارش پویشگران گیل:
گیلان نمایندگی اتاق اصناف در شهردیلمان افتتاح شد.
به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان؛ تیمور پورحیدری ظهر پنج شنبه به اتفاق فرماندار شهرستان سیاهکل و و نماینده مجلس در شهرستان دیلمان حضور یافت و نمایندگی اتاق اصناف در شهر دیلمان را افتتاح کرد و گفت: ‌راه اندازی این نمایندگی می‌تواند جهت ساماندهی صنوف در روستاهای دور افتاده شهرستان سیاهکل و دیلمان بسیار کمک نماید.
وی افزود: در بخش دیلمان ۷۱۹ واحد صنفی دارای پروانه کسب فعالیت دارند و همچنین ۱۴۸ واحد فاقد پروانه‌ نیز مشغول به کار می‌باشند که با راه‌اندازی نمایندگی اتاق اصناف ساماندهی این واحد ها تسریع می گردد.
پورحیدری با بیان اینکه دسترسی به خدمات صنفی برای مناطق ییلاقی آسان شد، خاطرنشان کرد: تعداد ۱۰۵ روستا در محدوده دیلمان وجود دارند که به دلیل فاصله زیاد تا مرکز سیاهکل؛نمی‌توانستند به سهولت اقدام به اخذ پروانه کسب صنفی و تولیدی برای کسب و کار نمایند و خدمات مناسب صنفی دریافت کنند که افتتاح نمایندگی اتاق اصناف می‌تواند دسترسی افراد جهت انجام امور صنفی را سهل نماید.
وی بهبود و سرعت نظارت و ساماندهی امور صنفی را نیز از مزایای دیگر این اقدام دانست و گفت: خواسته بسیار از مدیران و مردم منطقه ایجاد اتاق اصناف بود که شکر خدا امروز محقق شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.