کد خبر : 311
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸

حضور مدیران و کارکنان تامین‌اجتماعی گیلان در یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس

حضور مدیران و کارکنان تامین‌اجتماعی گیلان در یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس

به گزارش پویشگران گیل: سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان به اتفاق فرمانده پایگاه بسیج و جمعی از کارکنان،همزمان با سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر در یادواره پاسداشت فرماندهان و ۲۶۰ شهید استان در عملیات بیت المقدس شرکت نمودند. به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، کیوان مرتضوی سرپرست این مجموعه

به گزارش پویشگران گیل:
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان به اتفاق فرمانده پایگاه بسیج و جمعی از کارکنان،همزمان با سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر در یادواره پاسداشت فرماندهان و ۲۶۰ شهید استان در عملیات بیت المقدس شرکت نمودند.
به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، کیوان مرتضوی سرپرست این مجموعه به اتفاق فرمانده بسیج پایگاه شهید فیاض بخش و تعدادی از همکاران ایثارگر و خانواده شهید در یادواره گرامیداشت فرماندهان و ۲۶۰شهید استان در عملیات آزادسازی خرمشهر که با حضور مقامات و مسئولین از دستگاه‌های مختلف برگزار گردید شرکت نمودند.
در ادامه این مراسم، کیوان مرتضوی ضمن دیدار با مسئول بسیج کارمندان و ادارات سپاه قدس گیلان و تعدادی از مدیران سایر ادارات از جمله مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان،با حضور بر مزار تعدادی از شهداء والامقام و قرائت فاتحه و نثار گل ، با آرمانهای این عزیزان تجدید میثاق نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.