کد خبر : 20392
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۲۷

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی گیلان:

شب یلدا را با مهربانی و کمک به نیازمندان بیاد ماندنی‌تر کنیم

شب یلدا را با مهربانی و کمک به نیازمندان بیاد ماندنی‌تر کنیم
نوبخت:ادارات و مراکز دولتی بهزیستی شهرستانها و همچنین مراکز و موسسات خیریه تحت نظارت، آمادگی لازم جهت هرگونه هماهنگی و دریافت کمک‌های غیرنقدی را دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

معصومه نوبخت معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی گیلان با بیان اینکه پیوند یلدا و مهربانی،یکی از ماندگارترین رسوم ایرانی است که همواره مردم نیکوکار آن را رقم می‌زنند، اظهار داشت:طبق سنتی پسندیده و دیرین،خیرین نیکوکار و همشهریان نوعدوست با پرداخت نمودن و مهمان کردن هزینه‌های شب یلدا به افراد تحت پوشش و مراکز بهزیستی خیریه، مهربانی‌های خود را با افراد کم برخوردار جامعه و همچنین با مقیمان این مراکز و فرزندان بهزیستی تقسیم می‌نمایند.
وی عنوان داشت: مردم نیکوکار و سخاوتمند استان می‌توانند در آستانه شب یلدا با ارائه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود، در تامین اقلام مورد نیاز شب یلدا اعم از خواروبار، گوشت، مرغ، برنج، میوه و شیرینی ،تنقلات و سایر اقلام خوراکی و کمک‌های نیکوکارانه، افراد و خانواده‌های تحت پوشش را یاری نمایند.
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی ضمن اعلام شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۷۸۲۲۶۳۶ و کد دستوری #۵۰۰*۶۶۵۵* “مشارکت‌های مردمی بهزیستی گیلان ” جهت واریز کمک‌های نقدی، بیان داشت: ادارات و مراکز دولتی بهزیستی شهرستان‍‌ها و همچنین مراکز و موسسات خیریه تحت نظارت، آمادگی لازم جهت هرگونه هماهنگی و دریافت کمک‌های غیرنقدی را دارند.
وی در پایان تصریح کرد: علاوه بر ادارات و مراکز دولتی بهزیستی،قریب ۱۰۰ مرکز و موسسه خیریه در سطح استان گیلان با نظارت بهزیستی مشغول به فعالیت می‌باشند که خیرین نیکوکار می‌توانند از طریق این مراکز و موسسات، کمک‌های مومنانه خود را به دست نیازمندان برسانند.

 

منبع:روابط عمومی بهزیستی گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.