کد خبر : 13243
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲

معصومه نیک کار

استاندار گیلان: ورود این حجم از مسافر به گیلان نیازمند مدیریت ویژه است

استاندار گیلان: ورود این حجم از مسافر به گیلان نیازمند مدیریت ویژه است
امسال استان گیلان از نظر توقف و ماندگاری مسافر رتبه نخست در کشور را کسب کرده است.

به گزارش پویشگران گیل:
استاندار گیلان با اشاره به ۱۲۳ درصدی ورود مسافر به استان در تعطیلات نوروز، گفت: ورود این حجم از مسافر نیازمند مدیریت ویژه است.
اسدالله عباسی عصر یکشنبه در بازدید از موزه میراث روستایی گیلان با اشاره به افزایش حضور مسافران در دور نخست مسافرت‌های نوروزی در استان گیلان، اظهار کرد: بر اساس آمارها ظرفیت تمام مراکز اقامتی گیلان تکمیل شده است.
وی با تأکید بر لزوم تقویت زیرساخت‌های اقامتی در حوزه گردشگری با توجه به افزایش مسافرت‌ها به استان گیلان، افزود: امسال استان گیلان از نظر توقف و ماندگاری مسافر رتبه نخست در کشور را کسب کرده است.
استاندار گیلان با اشاره به ثبت بیش از ۹۰۷ هزار نفر شب اقامت در مراکز اقامتی استان گیلان، اضافه کرد: در مقایسه با مدت مشابه با رشد ۱۲۳ درصدی مواجه بوده ایم.
وی در ادامه با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های گردشگری استان گیلان برای اشتغال زایی و افزایش درآمد فعالان این بخش استفاده شود، گفت: با توجه به تعطیلی دو ساله مراکز گردشگری و اقامتی به واسطه شیوع ویروس کرونا با ارائه تسهیلات به فعالان گردشگری و حمایت از این بخش اقتصاد گردشگری تقویت شود.
عباسی با تأکید بر لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای ارائه خدمات به مسافران، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل‌ها بالای گردشگری استان گیلان تلاش می‌شود تا توسعه اقتصاد گردشگری در دولت سیزدهم رونق یابد.
وی با اشاره به راه اندازی ۳۸ نمایشگاه صنایع دستی با ۵۴۳ غرفه در سراسر استان گیلان، گفت: معرفی و عرضه صنایع دستی استان گیلان به مسافران به رونق اقتصاد حوزه گردشگری کمک می‌کند.
استاندار گیلان با بیان اینکه مدیریت تحولی باید در دستور کار قرار گیرد،تصریح کرد: ورود این حجم از مسافر نیازمند مدیریت ویژه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.