کد خبر : 12996
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۵۰

معصومه نیک‌کار

شهردار کومله خبر داد: افتتاح ۲۳ پروژه با ۳۷ میلیارد تومان اعتبار توسط شهرداری کومله

شهردار کومله خبر داد: افتتاح ۲۳ پروژه با ۳۷ میلیارد تومان اعتبار توسط شهرداری کومله
همراهی مردم، دعای خانواده شهدا و ایثارگران سبب شد که توانستیم ۷۰ درصد بودجه ۶۰ میلیارد تومانی شهرداری را در ۶ ماه اول جذب کنیم.

به گزارش پویشگران گیل:
دکتر منوچهر مهدی‌پور گفت: شهرداری کومله با همت و تلاش اعضای شورا، مسئولان بخش، فرماندار و حمایتهای استاندار گیلان توانست از ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ تا امروز ۲۳ عنوان پروژه را به پایان برساند.
در آخرین روز از هفته دولت ۲۳ پروژه با اعتبار ۳۷ میلیارد تومان توسط شهرداری کومله به دستان پدر شهیدان لاهوتی افتتاح و تقدیم مردم شهر کومله شد.
شهردار کومله در این مراسم با تبریک هفته دولت اظهار کرد: پروژه های افتتاح شده حاصل همگرایی و هم افزایی همه مسئولان و تلاش پیمانکاران است.
مهدی پور با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ شهردای کومله از بودجه دولتی بی بهره بوده است، یادآور شد: شهرداری کومله با همت و تلاش اعضای شورا، مسئولان بخش، فرماندار و حمایتهای استاندار گیلان توانست از ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ تا امروز ۲۳ عنوان پروژه را به پایان برساند.
وی با قدردانی از مشارکت مردم کومله با مدیریت شهری تصریح کرد: همراهی مردم، دعای خانواده شهدا و ایثارگران سبب شد که توانستیم ۷۰ درصد بودجه ۶۰ میلیارد تومانی شهرداری را در ۶ ماه اول جذب کنیم.
همه باید قدردان زحمات دولت باشیم
محمدرضا جلالی نیز در این مراسم با بیان اینکه آیت الله رئیسی روحیه نشاط و امید را در کشور ایجاد کرده، تصریح کرد: امیداورم که اصحاب رسانه بتوانند مجموعه عملکرد دولت را به گوش مردم برسانند.
فرماندار لنگرود با بیان اینکه علم رغم وجود مشکلات مالی دولت توانسته در سراسر کشور پروژه های متعددی را به بهره برداری برساند، بیان کرد: اقدامات و کارهای ارزنده ای در استان و کشور صورت گرفته است.
جلالی با بیان اینکه قدردان این زحمات هستم و همه ما باید باشیم، تصریح کرد: بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد تومان طی ۲ سال گذشته در شهرستان هزینه شده است.
وی افزود: مجموعا ۱۸۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت امسال به بهره برداری رسیده است.
فرماندار لنگرود گفت: بیان دستاوردهای انقلاب در طول ۴۵ سال گذشته به این معنا نیست که به هدف رسیده ایم، هنوز مشکلات اندکی در حوزه اقتصادی وجود دارد و مسئولان باید شبانه روز تلاش کنند تا رضایت مردم را جلب کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.