کد خبر : 14135
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸

معصومه نیک‌کار

بررسی مشکلات مرکز آموزشی و درمانی رازی در راستای اهداف عالی سلامت

بررسی مشکلات مرکز آموزشی و درمانی رازی در راستای اهداف عالی سلامت
مرکز آموزشی و درمانی رازی تا ۷ میلیون نفر را پشتیبانی می‌نماید.

به گزارش پویشگران گیل:
با حضور رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت، معاون درمان دانشگاه، مدیر روابط عمومی علوم پزشکی گیلان، مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر رشت و سایر اعضای کارگروه سلامت رشت، مشکلات و نواقص مرکز آموزشی و درمانی رازی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
نشست مشترک کارگروه سلامت رشت، جهت بررسی مشکلات مرکز آموزشی و درمانی رازی در راستای اهداف عالی سلامت، در دفتر ریاست مرکز آموزشی و درمانی رازی برگزار شد.
دکتر عقیل قلی‌پور، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به حجم بالای مراجعه به مرکز آموزشی و درمانی رازی رشت، گفت: طی سال گذشته در پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی رازی بیش از ۲۵۰ هزار بیمار بیمار مراجعه کرده است.
در ادامه حسن کریمی کرنق، رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص حل بحران پسماند سراوان و کودآلی، گفت: تشکیل کارگروه سلامت رشت در راستای ارائه خدمات به مراکز درمانی و کاهش بحران‌ها و مشکلات موجود در حوزه سلامت شهر رشت است.
وی با اشاره به خدمات فرااستانی در مراکز آموزشی و درمانی رشت،تاکید کرد: هدف ما بر این است که در حوزه بهداشت مراکز آموزشی و درمانی رشت اقدامات لازم در راستای تفکیک پسماند بیمارستانی و موارد این چنینی صورت پذیرد.
همچنین دکتر توفیق یعقوبی، رئیس مرکز آموزشی و درمانی رازی رشت، با اشاره به حضور روزانه بیش از ۶۰۰ دانشجوی پزشکی و پیراپزشکی در مقاطع و رشته‌های مختلف در این مرکز، گفت: در حوزه آموزشی مراجعات بسیار زیادی به مرکز آموزشی و درمانی رازی رشت وجود دارد و می‌توان گفت که این بیمارستان آیینه تمام نمای شهرمان است.
وی همچنین با اشاره به پیک مسافر و مراجعین از استان‌های همجوار، گفت: مرکز آموزشی و درمانی رازی تا ۷ میلیون نفر را پشتیبانی می‌نماید.
در ادامه نیز با همراهی معاون درمان دانشگاه و رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر رشت، جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی گیلان، شورای اسلامی شهر و شهرداری رشت از این مرکز بازدید به عمل آوردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.