کد خبر : 12901
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۵۳

آغار به کار نخستین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش چرم گیلان در رشت

آغار به کار نخستین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش چرم گیلان در رشت

به گزارش پویشگران گیل: نخستین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش چرم با حضور تولیدکنندگان ۷ استان از تاریخ ۷ شهریور به مدت ۴ روز فعالیت خود را آغاز کرد. رئیس اتاق اصناف استان گیلان در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت:این نمایشگاه که برای اولین بار در استان گیلان و شهر رشت برگزار میشود را به

به گزارش پویشگران گیل:
نخستین نمایشگاه تخصصی کیف و کفش چرم با حضور تولیدکنندگان ۷ استان از تاریخ ۷ شهریور به مدت ۴ روز فعالیت خود را آغاز کرد.
رئیس اتاق اصناف استان گیلان در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت:این نمایشگاه که برای اولین بار در استان گیلان و شهر رشت برگزار میشود را به فال نیک می گیرم و منشا خیر و برکت برای تولیدکنندگان استان گیلان میدانم.
علیرضا تهیدست این نمایشگاه را گامی جهت سوق تولیدکنندگان گیلانی به بازارهای خارج استان دانست و گفت:امیدوارم این قدم باعت شود دریچه ای به سوی تولید کننده گیلانی باز شود،پنجره ای جدید برای کسب و کار و تولید،که تولید کننده گیلانی هم بتواند محصولات خود را در نمایشگاه های سایر استان‌ها به نمایش بگذارد.
وی در ادامه افزود: صنعت کیف و کفش گیلان میتواند در کشور و حتی خاورمیانه حرف اول را بزند و امیدوارم تولیدکنندگان گیلانی با الگوبرداری از حاضرین در نمایشگاه، گیلان را به قطب کیف و کفش کشور و منطقه تبدیل کند.
نصیر زاده، رئیس اتحادیه کیف و کفش شهرستان رشت نیز در این مراسم گفت:هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است.
وی افزود: در این نمایشگاه تک فروشی انجام نمی‌شود. تمام اجناس جهت معرفی و بستن قراردادهای کلان است. تا دست واسطه کوتاه شود.
نصیرزاده اضافه کرد: چون اکثر تولیدکنندگان در شهرها و استان های دیگر هستند فروشگاه داران آنها را نمی بینند و این نمایشگاه فرصتی است که اجناس خود را بدون واسط و با قیمت پایین تهیه نمایند.
دکتر شهرام حسین زاده دانشور مجری نمایشگاه نیز اظهار کرد:این نمایشگاه تخصصی است و ما فقط از اصناف کیف و کفش دعوت می کنیم به این نمایشگاه بیایند.
مجری نمایشگاه کیف و کفش رشت با بیان اینکه ۱۰۰ برند از ۷ استان کشور در این نمایشگاه تخصصی حضور دارند‌.
وی تصریح کرد:واحدهای تولیدی کیف و کفش شرکت کننده در این نمایشگاه تخصصی از استان‌های آذربایجان، اردبیل،تهران، اصفهان،خراسان، قم، زنجان و همدان می باشد.
دکتر دانشور هدف از برگزاری این نمایشگاه تخصصی را ارتباط و تسهیل بین حوزه تولید توزیع عنوان کرد.
وی در پایان یادآور شد:همچنین بنکداران و فروشندگان کیف و کفش می توانند با حضور در این نمایشگاه تخصصی ضمن خرید مستقیم از تولیدکنندگان حاضر به قیمت مناسب از تولید داخلی نیز حمایت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.