کد خبر : 22356
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷

مدیرکل کانون گیلان:

لزوم پویایی هرچه ‌بیش‌تر انجمن‌های تخصصی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

لزوم پویایی هرچه ‌بیش‌تر انجمن‌های تخصصی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
میرعظیمی: همراه‌سازی فعالان عرصه هنر و اعضای توان‌مند کانون در میدان فعالیت‌های هنری و پویایی انجمن‌های تخصصی نقش به‌سزایی در ظهور و بروز استعدادها و تولید محتوا دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

مدیرکل کانون استان گیلان در نشستی که‌ به‌ منظور ارایه‌ راهکار برای کمیت و کیفیت‌بخشی هرچه‌بیش‌تر به کارگاه‌های هنری و برنامه‌ریزی جهت برپایی نمایشگاه دست‌آوردهای مربیان و اعضا صورت‌ گرفت، از ضرورت هم‌افزایی و ورود موثر به‌میدان عمل‌گرایی، تربیت هنرمندان کودک و نوجوان و خلق آثار فاخر هنری سخن‌گفت و بر لزوم همراه‌سازی حداکثری فعالان این عرصه تاکید نمود.

سیدجلیل میرعظیمی در خصوص اهمیت پویایی انجمن‌های تخصصی کانون،با مهم‌ توصیف‌کردن استمرار و هدف‌مندسازی فعالیت‌های این انجمن‌ها گفت: برای نیل به این هدف لازم است از ظرفیت‌های هنرمندان، مربیان و اعضای توان‌مند کانون پرورش فکری به بهترین شکل‌ ممکن استفاده‌ شود.

اشاره به موفقیت‌های اخیر مربیان و اعضای کانون استان گیلان در نهمین دو سالانه ملی هنرهای تجسمی نیز از دیگر موضوع‌هایی بود که مورد توجه میرعظیمی قرار گرفت و وی با قدردانی از تلاش‌های ارزش‌مند همکاران گفت: این توفیق، نتیجه هم‌گرایی و بهره‌گیری از دانش مربیان هنری است.

برگزاری جشنواره‌های سرود و هنرهای نمایشی کانون و اهمیت برگزاری این رویدادهای هنری در توسعه این هنرهای تاثیرگذار و جلب نظر هنرمندان کانونی و غیرکانونی برای تولید و ارایه آثار نیز مدنظر میرعظیمی قرار داشت و وی با بیان‌این که این فعالیت‌ها از جنس برنامه‌های کانون است و نقش به‌سزایی در بالندگی مخاطبان‌ دارد،افزود: ضرورت دارد برای همراه‌سازی هرچه‌بیش‌تر فعالان این حوزه تلاش‌ کنیم.

این مدیرفرهنگی دیگر بخش صحبت‌های خود را به تشریح اهداف و برنامه‌ها کانون برای ارتقای جایگاه، بهبود کیفیت معیشت و امنیت شغلی همکاران واحد آفرینش‌های هنری کانون اختصاص‌ داد و این مهم را در اولویت مسئولان این نهاد فرهنگی و گامی در مسیر افزایش تعلق خاطر همکاران به خلاقیت‌ورزی کیفیت‌بخشی به برنامه‌ها عنوان‌ نمود.

صحبت‌های معاون فرهنگی و کارشناسان هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در ارتباط با چشم‌انداز برنامه‌های این مجموعه در عرصه توسعه و تعمیق برنامه‌های مرکز آفرینش‌های هنری و طرح پرسش‌ها و بیان‌نقطه‌نظرات از سوی مربیان هنری مراکز فرهنگی هنری، پایان‌بخش این نشست بود که صبح روز یکشنبه، ۲۴ دی ۱۴۰۲ و در سالن جلسه‌های اداره‌کل کانون استان گیلان در رشت صورت‌ گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.