کد خبر : 13596
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰

معصومه نیک‌کار

نایب رئیس فدراسیون قایقرانی:برای ارتقای قایقرانی با مربیان زبده جهان کار می‌کنیم

نایب رئیس فدراسیون قایقرانی:برای ارتقای قایقرانی با مربیان زبده جهان کار می‌کنیم
یکی از برنامه‌های ویژه و تخصصی فدراسیون قایقرانی، گسترش رشته های این فدراسیون طبق آمایش سرزمین است و هر استانی که در هر رشته‌ای پتانسیل و استعداد مناسبی داشت، آن رشته را در همان استان گسترش دادیم تا بتوانیم استعدادهای خوبی را کشف کنیم.

به گزارش پویشگران گیل:
نایب رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: برای ارتقای سطح کیفی و فنی قایقران خود ،با مربیان زبده خارجی کار می‌کنیم.
خسرو ابراهیمی افزود: خوشبختانه مربیان زبده ای از ایران در تیم‌های ملی حضور دارند اما تعدادی نیز از مربیان خارجی را استخدام کردیم تا در رشته‌های مختلف ، بتوانند سطح کیفی و فنی قایقرانان ما را ارتقا دهند.
وی که برای حضور در انتخابات ریاست هیات قایقرانی گیلان در رشت حضور داشت، افزود: البته در فدراسیون قایقرانی، رشته های کانو ، روئینگ و بادبانی فعالیت دارند که هر یک از این موارد یک فدراسیون است و به هیمن دلیل حجم و کار فدراسیون قایقرانی بسیار زیاد است و باید از سوی وزارت ورزش ،توجه بیشتر و ویژه ای به این رشته شود.
نایب رئیس فدراسیون قایقرانی به برپایی اردوهای مستمر این فدراسوین نیز اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه طی ۲ سال گذشته ، شاهد شیوع کرونا در کشور بودیم و فعالیتهای ورزشی در به صورت تعطیل و نیمه تعطیل بود، اما اردوهای رشته‌های مختلف قایقرانی با اجازه از ستاد ملی مبارزه با کرونا با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی پیگیری شد تا ملی پوشان ما آمادگی کامل خود را حفظ کنند.
نابراهیمی خاطرنشان کرد: همچنین یکی از برنامه‌های ویژه و تخصصی فدراسیون قایقرانی، گسترش رشته های این فدراسیون طبق آمایش سرزمین است و هر استانی که در هر رشته‌ای پتانسیل و استعداد مناسبی داشت، آن رشته را در همان استان گسترش دادیم تا بتوانیم استعدادهای خوبی را کشف کنیم.
وی به مهمترین برنامه‌های فدراسیون قایقرانی نیز اشاره و اظهار کرد: تیم‌های ملی قایقرانی آب‌های آرام، دراگان بوت، رفتینگ و روئینگ در رقابتهای مختلف حضور خواهند یافت که بر اساس برنامه‌های اعلام شده، تیم ملی قایقرانی آبهای آرام اواخر مردادماه به کانادا و به مسابقات بین‌المللی دانشجویان در لهستان اعزام می‌شود.
نایب رئیس فدراسیون قایقرانی افزود: همچنین تیم ملی قایقرانی آبهای آرام زیر ۲۳ سال کشور نیز، شهریور ماه امسال به مسابقات قهرمانی جهان مجارستان اعزام خواهد شد، تیم دراگان بوت نیز شهریور ماه به رقابت‌های قهرمانی جهان در کشور جمهوری چک ، تیم رفتینگ اواسط تیر ماه راهی آبهای آراماروپا در ایتالیا و تیم ملی روئینگ هم شهریور ماه به مسابقات قهرمانی جهان در جمهوری چک اعزام می‌شوند.
انتخابات ریاست هیات قایقرانی استان گیلان روز پنجشنبه در رشت برگزار شد که در نهایت ، علیرضا محمدی با کسب ۱۳ رای از ۲۷ آرای ماخوذه به عنوان رئیس جدید این هیات در گیلان انتخاب شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.