کد خبر : 22300
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

افتتاح بیش از 80 پروژه سازمان جهادکشاورزی گیلان در ایام دهه فجر

افتتاح بیش از 80 پروژه سازمان جهادکشاورزی گیلان در ایام دهه فجر
دکتر صالح محمدی: رویکرد ما در دهه فجر امسال باید متفاوت از سال‌های گذشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان از افتتاح بیش از 80 پروژه این سازمان در بخش‌های تولیدی، زیرساختی، آب و خاک، صنایع تبدیلی، دام، طیور و آبزیان در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی  در این استان خبر داد.

دکتر صالح محمدی در جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: ایام دهه فجر انقلاب اسلامی به خصوص در برهه زمانی کنونی که در جنگ ترکیبی به سر می‌بریم، فرصتی برای نشان دادن خدمات دولت است.

وی افزود: دشمن تلاش دارد خدمات دولت و کارگزاران آن را کم‌اهمیت نشان دهد و از این رو بر بیان مشکلات و نقاط ضعف متمرکز می‌شود و با رفتار هوشمندانه در ایام دهه فجر می‌توانیم این نقشه‌ها را خنثی کنیم.

محمدی با اشاره به همزمانی ایام دهه فجر انقلاب اسلامی با ایام انتخابات و التهابات منطقه یادآور شد: رویکرد ما در دهه فجر امسال باید متفاوت از سال‌های گذشته باشد و برای تبیین فعالیت‌های وزارت جهاد کشاورزی باید بیش از پیش تلاش کنیم.

وی امنیت غذایی را سنگر امروز جهاد کشاورزی دانست و گفت:سنگرها در گذشته در میدان‌های جنگ بوده و امروز همان سنگر به حیطه جامعه کشیده شده و امنیت غذایی سنگر امروز ماست است و استان گیلان علی‌رغم مساحت کم،اثرگذاری بزرگی در تامین امنیت غذایی کشور بر عهده دارد.

وی نشان دادن دستاوردهای جهاد کشاورزی در حیطه امنیت غذایی را در کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان بسیار مهم دانست.

منبع: روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.