کد خبر : 12948
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰

معصومه نیک‌کار

دوهزار و 136 برگ سند روستایی در این استان صادر شده است

دوهزار و 136 برگ سند روستایی در این استان صادر شده است
در بخش تحویل سندهای مالکیت روستایی مشکلاتی داشتیم که روستا به روستا توانستیم این مشکلات را حل کنیم و طی پنج ماه 2 هزار و 136 سند مالکیت را صادر شد.

به گزارش پویشگران گیل:
استاندار گیلان در آیین واگذاری اسناد مالکیت روستایی و شهرهای زیر 2 هزار و 500 نفر جمعیت در بین مردم روستای چمنستان شهرستان املش, تعداد اسناد مالکیت صادره در استان گیلان را 162 هزار و 136 برگ سند اعلام کرد
اسدالله عباسی در آیین واگذاری اسناد مالکیت روستایی و شهرهای زیر ۲ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت در بین مردم روستای چمنستان شهرستان املش، تعداد اسناد مالکیت صادره در استان گیلان را ۱۶۲ هزار و ۱۳۶ برگ سند اعلام کرد افزود: از ابتدای انقلاب با تاسیس نهادهای مختلفی همچون بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان خدمات مختلفی انجام شده که یکی از آن‌ها برگرداندن املاک و سندهای مالکیت مردم و دیگری صدور سند برای املاک آن‌ها بوده است.
وی با بیان اینکه بنیاد مسکن جزو نهادهای حاکمیتی است، افزود: بازنگری و تهیه و اجرای طرح‌های هادی، ساخت مسکن محرومین، بازسازی و مقاوم سازی آنها از امورات بسیار مهمی است که برعهده بنیاد مسکن گذارده شده است.
وی اظهار کرد: وظیفه داریم بدانیم مردم مناطقی که معیشت آنها با کشاورزی گره خورده چه مشکلاتی دارند تا آنها را احصا و رفع کنیم.
وی تصریح کرد: در بخش مسکن نیز باید دقت و کمک زیادی صورت گیرد و مشکل مسکن مددجویان نهادهای حمایتی نیز برطرف شود تا در آرامش و رفاه زندگی کنند.
استاندار گیلان بیان کرد: امروز طبق درخواست و تقاضای مردم این شهرستان با تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی در این روستا حضور پیدا کردیم تا موارد و مشکلات مطروحه مردم را تا حد امکان برطرف کنیم .
وی تاکید کرد: شوراها و دهیاران نیز باید با کمک مسئولان کارهای خود را به درستی انجام دهند تا نیازها و خواسته های مردم برآورده شود. وی ادامه داد : ما در بخش تحویل سندهای مالکیت روستایی مشکلاتی داشتیم که روستا به روستا توانستیم این مشکلات را حل کنیم و طی پنج ماه 2 هزار و 136 سند مالکیت را صادر شد.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در این مراسم گفت: در شهرستان املش تا کنون 6663 برگ سند صادر گردیده است وی به آمار عملکرد 5 ماهه نخست سالجاری شهرستان اشاره کرد و افزود: در این مدت 147 برگ سند صادر شد.
مهندس حامد دائمی سهمیه املش در صدور اسناد مالکیت روستایی و شهرهای زیر 25000 نفر جمعیت را 630 برگ در سال 1402 اعلام نمود مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره با اینکه نهضت صدور سند همچنان ادامه دارد، یادآور شد: در فروردین ماه 1402 تعداد 160 هزار جلد سند روستایی به مردم تحویل داده شد و در 5 ماهه نخست با همکاری ثبت و اسناد توانستیم 2136 جلد سند دیگر آماده کنیم و تحویل صاحبانشان داده شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.