کد خبر : 12498
تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

عدم رضایت شهروندان رشتی از تعداد ماشین‌های تفکیک پسماند

عدم رضایت شهروندان رشتی از تعداد ماشین‌های تفکیک پسماند
اگر امروز می‌بینیم که تعداد ماشین‌های تفکیک در شهر رضایتمندی شهروندان را بهمراه ندارد باید در اسرع وقت نسبت به افزایش آن اقدام گردد.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از عملکرد شرکت‌های عهده‌دار نظافت این شهر، گفت: تعداد ماشین‌های تفکیک در شهر رضایتمندی شهروندان را بهمراه ندارد که باید در اسرع وقت افزایش یابد.
دکتر سیدحسین رضویان امروز با انتقاد از عملکرد شرکت‌های عهده‌دار نظافت شهر رشت، اظهار کرد: اگر نخواهم به صراحت اشاره کنم که شهر ما بسیار کثیف، آلوده، بی‌نظم و نامتناسب و ناهمگون است تنها به این جملات بسنده می‌کنم که متاسفانه رشت شهر تمیزی نیست.
وی افزود: در این خصوص چند جلسه پیش درباره کیفیت ارائه خدمات شرکت‌های عهده دار نظافت رشت صحبت کردم و در ادامه ریاست محترم مکاتبه‌ لازم را انجام دادند تا گزارش عملکرد شرکت‌های رُفت و روب به شورا ارائه شود اما نه بازخورد مناسبی در مکاتبات اداری دیدم و نه رفتاری که در آن اصلاح عملکردی را در بر داشته باشد.
رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای اسلامی شهر رشت گفت: این مسئله در کنار موضوع تفکیک از مبدا یک بسته اقدام است شاید امروز به ما بگویند برای ۵ منطقه ۲۵ خودرو فعال است اما ما که به دنبال رفتار اداریِ و رفع تکلیفی نیستیم.
رضویان افزود: اگر امروز می‌بینیم که تعداد ماشین‌های تفکیک در شهر رضایتمندی شهروندان را بهمراه ندارد باید در اسرع وقت نسبت به افزایش آن اقدام گردد.
وی گفت: به مانند چند ماه گذشته مجدد این کلمات را تکرار می‌کنم مجموع رقم قراردادهای نظافت و رفت و روب شهر رشت عددی معادل ۳۲۰ میلیارد تومان است اما عملکردی که دیده می‌شود متناسب با چنین مبلغی نیست.
عضو شورای شهر رشت یادآور شد: ارائه گزارش عملکرد واحد‌های مختلف مدیریتی در جلسات شورا کافی است، مردم امروز به دنبال گزارش‌ها نیستند و خواست آنها مشاهده عملکردها است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.