کد خبر : 16383
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹

تلاش برای به حداقل رساندن مشکلات ترافیکی رشت

تلاش برای به حداقل رساندن مشکلات ترافیکی رشت
سرهنگ: سردار حسن پور : تعامل کامل ناجا و مجموعه مدیریت شهری رشت

به گزارش پویشگران گیل:
شهردار رشت نیز در دیدار اعضای شورا و مدیران شهری با سردار حسن پور جانشین فرماندهی انتظامی استان با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: بنده و اعضای شورای رشت از صمیم قلب به نیروی مقتدر ناجا علاقمند و قدردان تلاش های این نیروی مخلص و مقتدر هستیم.
رحیم شوقی فرارسیدن هفته ناجا را به واثق کارگرنیا رئیس شورای رشت که سالها در این جایگاه مشغول به خدمت بود تبرک گفت افزود: شهرداری رشت در سایه هدایت های اعضای شورای رشت طرح های بزرگی را در دست اجرا دارد و ان شاا با تملک هایی که در دست انجام است طی ماه های آینده شاهد بازگشایی برخی از مسیرها و کاهش و کنترل حجم ترافیک در رشت هستیم.
وی به بازگشایی مسیرهای دیگری از رشت که نقش مهمی در ترافیک دارند اشاره و گفت: کانال ژ پنج جزو یکی از این پروژه ها است که مناقصه آن اجرایی شده و در کنار آن چند بازگشایی محدود نیز وجود دارد که حجم ترافیک را به شدت کاهش می دهد.
شهردار رشت با تاکید به لزوم همکاری پلیس راهور با مجموعه مدیریت شهری رشت تصریح کرد: در برخی از بخش ها با اجرای اصلاحات هندسی جزئی می توانیم مشکلات را برطرف کنیم و این همدلی به حول الهی ما بین پلیس راهور و شهرداری رشت وجود دارد و در تلاشیم تا مشکلات ترافیکی به حداقل برسد.
شوقی با قدردانی از حمایت های ناجا از مدیریت شهری رشت افزود: همواره طی مدت زمان حضورم در جایگاه شهردار رشت همراهی خوبی ما بین ناجا و شهرداری وجود داشته است و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گیلان نیز در دیدار با اعضای شورا و شهردار با قدردانی از حضور ریاست و اعضای شورا و شهردار رشت به منظور تبریک هفته نیروی انتظامی در ساختمان فرماندهی انتظامی گفت: حضور گرم اعضای شورا و شهردار رشت در هفته ناجا مایه دلگرمی است و از این بابت از آنان تشکر می کنم.
حسین حسن پور با بیان اینکه برخی از اعضای شورای رشت از بدنه نیروی انتظامی هستند،افزود: از ابتدای مهر ماه تا کنون چندین مناسبت بزرگ داشتیم که شامل هفته دفاع مقدس، هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی بود که این ایام را تبریک عرض می کنم.
وی با تاکید به اینکه موقعیت حساس شهر رشت به لحاظ عمرانی را درک می کنیم بیان کرد: اعضای شورای ششم رشت و رحیم شوقی در جایگاه شهردار این شهر در شرایطی مسوولیت مدیریت مجموعه شهری را به عهده گرفتند که کارهای فراوانی روی زمین مانده بود و خوشبختانه با عزم و اراده ای که در بین اعضای شورای این دوره و رحیم شوقی شهردار رشت برای خدمت به شهر وجود دارد شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی هستیم.
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه چنین نشست هایی باید با هدف بررسی و رفع مشکلات بهینه سازی شوند، افزود: مباحثی که درباره موضوعات اجتماعی و شهری دغدغه اعضای شورا است برای پلیس نیز حائز اهمیت هستند.
حسن پور با بیان اینکه افزایش دوربین های ثبت تخلف در رشت یکی از اقدامات خوبی است که با پیگیری شورا و شهرداری رشت محقق شد تصریح کرد: یقینا پلیس برای انجام چنین اقداماتی که مشکلاتی همچون ترافیک را کنترل و برطرف می کند همراه و در کنار مدیریت شهری و حتی پیشگام است و چنانچه مشکلات ترافیکی رشت برطرف نشود در آینده نزدیک با مشکلات فراوانی در این حوزه مواجه می شویم.
وی با تاکید به اینکه اعضای شورا نمایندگان مردم شهر رشت هستند، بیان کرد :پلیس این آمادگی را دارد که در اجرای پروژه های طرح میثاق تعامل کامل را با مجموعه مدیریت شهری رشت داشته باشد و تنها دوسال از عمر شورا باقی مانده است و باید عقب ماندگی ها جبران شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.