کد خبر : 24205
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۴۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان:

سفیدپوش شدن شش محور استان گیلان

سفیدپوش شدن شش محور استان گیلان
نیکفهم:برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

غلامعلی نیک‌فهم گفت: بارش برف در محورهای اسالم – خلخال،پونل – خلخال، شوک – ملکوت، بلوردکان – خصیب دشت و رودسر – لات محله خفیف است.
وی درباره وضعیت محورها در مرز استان‌های همجوار هم گفت:هم اکنون در گردنه حیران در محور آستارا – اردبیل بارش خفیف برف و مه گرفتگی، گردنه کوهین در مسیر رشت- قزوین مه گرفتگی و گردنه الماس در محور اسالم – خلخال و زندانه در محور پونل – خلخال بارش خفیف برف گزارش شده‌است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به انسداد محور پونل – خلخال از محدوده زندانه به سمت خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی افزود: سایر محورهای مواصلاتی استان بارانی است.
وی با بیان اینکه ترافیک در سایر محورهای استان با وجود بارندگی‌ها به صورت عادی در جریان است از رانندگان خواست تا برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.
نیک‌فهم اظهار کرد: شماره تلفن مرکز مدیریت راه‌های استان گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مردم در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی کلیه محورهای استان و مسیرهای ارتباطی استان‌های همجوار می‌باشد.
بر اساس اعلام هواشناسی گیلان، بارندگی گاهی رگباری و شدید، وزش باد در برخی مناطق شدید، مه آلودگی، رعد و برق، کاهش دما به طور میانگین ۱۰ تا ۱۵ درجه سلسیوس در مناطق مختلف استان تا فردا (یکشنبه) ادامه دارد.
همچنین طی امروز و فردا در برخی مناطق مستعد جلگه‌ای گیلان همجوار با دامنه‌ها بارش مخلوط برف و باران و در بعضی ساعات بارش برف پیش‌بینی شده است.

 

 

 

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.