کد خبر : 11997
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

مدیرکل بهزیستی گیلان: توانبخشی و مراقبت از بیماران ذهنی یک کار تخصصی است

مدیرکل بهزیستی گیلان: توانبخشی و مراقبت از بیماران ذهنی یک کار تخصصی است
بسیاری از مراکز مراقبتی و توانبخشی با نگهداری توانخواهان و بیمارانی که نگهداری از آنان مشکلات خاص خود را به همراه دارد کمک شایان توجه ای به جامعه می‌کنند.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل بهزیستی گیلان در حاشیه بازدید از مرکز مراقبتی توانخواهان ذهنی “خانه کوچک مهر” ماسال گفت: توانبخشی و مراقبت از بیماران ذهنی یک کار تخصصی است.
سیدمهدی خدمت بین دانا، مدیرکل بهزیستی گیلان به اتفاق هیئت همراه از مرکز مراقبتی توانخواهان ذهنی “خانه کوچک مهر” ماسال بازدید کرد.
وی ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل بخش‌های مختلف این مرکز عنوان کرد: مسائل و مشکلات مراکز نگهداری و توانبخشی همواره مورد بررسی سازمان بهزیستی است و تلاش بر این است با تمهیدات ویژه کاستی های مراکز برطرف گردد.
خدمت بین دانا با بیان اینکه توانبخشی و مراقبت از بیماران ذهنی حاصل یک کار تخصصی است، تصریح کرد: بسیاری از مراکز مراقبتی و توانبخشی با نگهداری توانخواهان و بیمارانی که نگهداری از آنان مشکلات خاص خود را به همراه دارد کمک شایان توجه ای به جامعه می‌کنند و امید است که با حمایت و پشتیبانی سازمان بهزیستی و البته کمک خیرین نیکوکار که همیشه یاری رسان مددجویان هستند به ادامه فعالیت چنین مراکزی کمک کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.