کد خبر : 22856
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۰۲

استاندار گیلان در فومن:

سرمایه‌گذاری برای آینده‌سازان کشور هزینه نیست

سرمایه‌گذاری برای آینده‌سازان کشور هزینه نیست
عباسی: صیانت از آرای مردم توجه جدی برگزارکنندگان انتخابات است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

اسدالله عباسی در مراسم افتتاح ۲ واحد آموزشی خیرساز در دهستان گشت شهرستان فومن با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت علی(ع) گفت: هیات‌های اجرایی و نظارت برای صیانت از آرای مردم و سلامت در انتخابات تشکیل شده‌است و با جدیت در این بخش فعالیت دارند.

وی با اشاره به جایگاه مهم مجلس شورای اسلامی و انتخابات نمایندگان کارآمد افزود: مردم باید با شناخت و آگاهانه نمایندگان شایسته را راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

وی تصریح کرد: چنین نمایندگانی میتوانند در مجلس قوانین خوبی را به تصویب برسانند؛ با لوایح دولت همکاری کنند و ریل‌گذاری خوبی انجام دهند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه وحدت بین دولت، مجلس و قوه قضاییه می‌تواند در تعالی، تکامل و رشد جامعه موثر باشد، خاطر نشان کرد: وحدت و همدلی کارها را پیش می‌برد و در پیشبرد بهتر کارها اهمیت دارد.

وی حضور پرشور مردم در انتخابات را بسیار مهم و سرنوشت ساز و تضمین آینده کشور دانست و اضافه کرد: حضور و مشارکت آحاد مردم در انتخابات بسیار ارزشمند است چرا که حضور پرشور مردم پای صندوق‌های اخذ رای دشمنان را ناامید و مسیر پیشرفت را هموارتر خواهد کرد.

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از خیرین و همکاری آنان در امر مهم مدرسه‌سازی و با تاکید بر اینکه از مشارکت خیرین استقبال می‌شود، اظهار کرد: مدرسه‌سازی صدقات جاری است که همیشه باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه زمزمه دانش‌آموزان و آهنگ نوای آنان همیشه دلنواز است، خاطر نشان کرد: سرمایه‌گذاری برای آینده‌سازان کشور هزینه نیست از اینرو باید ایجاد فضای مناسب و امکانات لازم توجه شود.

عباسی با اشاره به اهمیت مشارکت انجمن اولیاء و مربیان و خیرین مدرسه ساز برای تعلیم تربیت فرزندان کشور اظهار کرد: در فضای مدرسه آینده سازان کشور تربیت می شوند از اینرو باید به سلامت به مقصد برسند.

وی سند تحویل بنیادین، را نقشه راه آموزش و پرورش خواند و خاطر نشان کرد: سند تحویل بنیادین آموزش و پرورش کاملا مشخص و نشان دهنده راه است ، از اینرو باید بر اجرای دقیق آن توجه جدی شود.

استاندار گیلان به نقش مهم معلمان در تعلیم و تربیت آینده سازان کشور اشاره کرد و افزود: تربیت معلمانی در تراز جمهوری اسلامی از برنامه‌های راهبردی دولت است.

۲ مدرسه خیرساز زنده یاد حاج کریم محمدی تشکری در یک هزار و ۵۰۲ مترمربع در دهستان گشت شهرستان فومن به بهره‌برداری رسید.

 هر مدرسه شامل ۶ کلاس درس، اتاق‌های اداری، رایانه، بهداشت، فضای سمعی و بصری و اتاق پرورشی است، برای ساخت این واحدهای آموزشی ۳۰۰ میلیارد ریال ( توسط خیر) هزینه شده‌است.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۷۰ هزار دانش‌آموز است.

   

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.