کد خبر : 8613
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

با تحقیقات علمی صورت گرفت؛ دستاوردهای شرکت روگاگستر در تولید لوله‌های پلیمری و قالبهای تولید اتصالات

با تحقیقات علمی صورت گرفت؛ دستاوردهای شرکت روگاگستر در تولید لوله‌های پلیمری و قالبهای تولید اتصالات
شرکت روگاگستر با تحقیقات علمی انجام گرفته توانست پیرامون انواع مواد اولیه قابل مصرف در تولید لوله‌های پلیمری و ساخت بهینه قالبهای تولید اتصالات به شکل استاندارد و با دوام، همچنین دستگاه خط تولید لوله‌های پلی پروپیلن موجود در کشورهای اروپایی سبب گسترش تولید این دستگاه‌ها به شکل استاندارد در داخل کشور شود.

به گزارش پویشگران گیل:
شرکت روگاگستر با تحقیقات علمی انجام گرفته توانست پیرامون انواع مواد اولیه قابل مصرف در تولید لوله‌های پلیمر و ساخت بهینه قالبهای تولید اتصالات به شکل استاندارد و با دوام، همچنین دستگاه خط تولید لوله‌های پلی پروپیلن موجود در کشورهای اروپایی سبب گسترش تولید این دستگاه‌ها به شکل استاندارد در داخل کشور شود.
شرکت روگاگستر گیلان با همکاری نظام مهندسی سمینار آموزشی بررسی تخصصی لوله‌های پلیمری در آبرسانی و گرمایشی را برگزار کرد.
در این سمینار که ویژگی‌ها و مزایای لوله‌های پنج لایه و پلیمری مورد بررسی قرار گرفت ابتدا مهندس رحیم باخدا رئیس تخصصی مکانیک ضمن خیر مقدم، توضیحاتی در خصوص هدف از برگزاری این سمینار و وبینار ارائه کرد و گفت: این سمینار با هدف آشنایی بیشتر و ارتقاء سطح تولید با محصولات توانمند در بازار داخلی برگزار شده است.
وی ضمن تشکر از شرکت روگاگستر برای همکاری در برگزاری چنین سمیناری گفت: انتقال تجربه و بیان مشکلات و پیدا کردن راهکارهای مناسب برای تولیدات داخلی از مزایای برگزاری چنین سمیناری‌هایی است و امیدواریم که این سیمنارها ادامه دار باشد.
در ادامه مهندس علوی مدیرعامل شرکت روگاگستر با تشکر و قدردانی از نظام مهندسی برای ایجاد چنین بستری برای صنعتگران گفت: ایجاد رقابت‌های سالم در تولید محصولات می‌تواند سبب ارتقاء کیفی و کمی در محصولات شود.
وی یادآور شد: شرکت روگاگستر با تحقیقات علمی انجام گرفته توانست پیرامون انواع مواد اولیه قابل مصرف در تولید لوله‌های پلیمری و ساخت بهینه قالبهای تولید اتصالات به شکل استاندارد و با دوام، همچنین دستگاه خط تولید لوله‌های پلی پروپیلن موجود در کشورهای اروپایی سبب گسترش تولید این دستگاه‌ها به شکل استاندارد در داخل کشور شود.
در پایان این سمینار از سوی مهندس رحیم باخدا رییس کمیسیون تخصصی مکانیک و مهندس علوی مدیرعامل شرکت روگا گستر، از پیشکسوتان رشته مکانیک؛ مهندس عباس فروحی، مهندس سیاوش اقدسی و مهندس محسن زائرثابت تقدیر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.