کد خبر : 21864
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان خبر داد:

پیشرفت فیزیكی 74 درصدی پروژه توسعه فیدرهای پست 230 كیلوولت سیاهكلده

پیشرفت فیزیكی 74 درصدی پروژه توسعه فیدرهای پست 230 كیلوولت سیاهكلده
با هدف افزایش ضریب اطمینان شبکه و آمادگی جهت تغذیه پست های جدید الاحداث، فاز اول و دوم پروژه توسعه پست 230/63/20 کیلوولت سیاهکلده با پیشرفت فیزیکی مطلوبی در حال اجراست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اعلام افزایش ضریب اطمینان شبکه و آمادگی جهت تغذیه پست‌های جدید الاحداث، فاز اول و دوم پروژه توسعه پست 230/63/20 کیلوولت سیاهکلده گفت: عملیات اجرایی پروژه توسعه پست 230/63/20 کیلوولت سیاهکلده با توجه به توسعه شبکه برق فوق توزیع در استان گیلان و نیاز منطقه،در دو فاز توسعه فیدرهای این پست،تعریف و در حال اجرا می‌باشد.
وی افزود: فاز اول این پروژه که شامل تامین تجهیزات،نصب،تست و راه اندازی دو فیدر اول و دوم پست 230/63/20 کیلوولت سیاهکلده می‌باشد با پیشرفت فیزیکی 87 درصدی و فاز دوم این پروژه با دو فیدر سوم و چهارم با پیشرفت فیزیکی 61 درصدی در حال اجرا می‌باشد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان یادآور شد: برای اجرای این پروژه حدود 190 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد و این پروژه با پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی در حال اجرا است و پیش بینی می شود فاز اول در فروردین و فاز دوم نیز در شهریور سال آینده به بهره برداری برسد.
گفتنی است که در راستای توسعه پست و جهت برقرسانی به پست‌های 63 کیلوولت جدیدالاحداث، 4 فیدر 63 کیلوولت AIS از نوع کنترل متداول احداث خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.