کد خبر : 7830
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

مدیرکل کانون گیلان: گردهم‌آیی کودکان عاشورایی در رشت برگزار می‌شود

مدیرکل کانون گیلان: گردهم‌آیی کودکان عاشورایی در رشت برگزار می‌شود
کودکان عاشورایی در مسجد سلیمانداراب شهر رشت گردهم‌ می‌آیند.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل کانون پرورش فکری استان گیلان گفت: گردهم‌آیی کودکان عاشورایی یکم مرداد سال ۱۴۰۲ در مسجد سلیمانداراب رشت برگزار می‌شود.
به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره کل کانون گیلان، سیدجلیل میرعظیمی با اعلام این خبر افزود: این گردهم‌آیی با عنوان میهمانان کوچک امام‌حسین (ع) هم‌زمان در سراسر کشور صورت‌ می‌گیرد.
مدیرکل کانون گیلان زمان برگزاری این آیین باشکوه در استان را ساعت ۱۷ روز یکشنبه پنجم ماه محرم، برابر با یکم مرداد سال ۱۴۰۲ اعلام‌کرد و گفت: کودکان عاشورایی در مسجد سلیمانداراب شهر رشت گردهم‌ می‌آیند.
وی هم‌چنین، به اهداف برگزاری این مراسم معنوی از سوی کانون پرورش فکری اشاره و تعمیق باورهای دینی کودکان و نوجوانان، آشنایی افزون‌تر آنان با منظومه فکری و سیره عملی امام حسین(ع) را از اولویت‌ها در برگزاری این گردهم‌آیی اعلام‌کرد.
این مسئول فرهنگی در همین ارتباط به اهداف والای سرور جوانان اهل بهشت در شکل‌دهی به حماسه عاشورا اشاره‌داشت و با تاکید بر اهمیت صیانت از دین محمدی(ص) و تحکیم بنیان‌های آن با تاکید بر امر به معروف و نهی از منکر گفت: ضرورت دارد نسل کودک و نوجوان بیش‌از پیش با اهمیت و جایگاه این فریضه آشناشوند.
سیدجلیل میرعظیمی سخنان خود را با دعوت از کودکان، نوجوانان و خانواده‌های گیلانی برای شرکت در این آیین معنوی ادامه‌ داد و از همراهی تمامی دستگاه‌ها، مجموعه‌های فرهنگی و اصحاب رسانه برای برگزاری و انعکاس خبری گردهم‌آیی کودکان عاشورایی استقبال‌ می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.