کد خبر : 21852
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵

مربی ملوان:

برای پیروزی در برابر استقلال خوزستان تلاش می‌کنیم

برای پیروزی در برابر استقلال خوزستان تلاش می‌کنیم
قدیر بحری:در دیدار فردا به دنبال برد بوده و برای پیروزی در برابر استقلال خوزستان تلاش می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

محمد قدیر بحری در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و استقلال خوزستان که عصر چهارشنبه برگزار شد،در مورد غایبان ملوان در دیدار فردا (پنجشنبه) اظهار کرد: هیچ مصدوم و محرومی نداشته و با روحیه کامل در میدان حاضر می‌شویم.

وی افزود: در طول هفته تمرینات با نشاطی را پشت سر گذاشتیم و فردا فقط در اندیشه کسب سه امتیاز و برد در مقابل استقلال خوزستان هستیم زیرا یک امتیاز ملوان را راضی نمی کند.

مربی ملوان با اشاره به احتمال حضور احمدزاده به عنوان سرمربی بر روی نیمکت این تیم تصریح کرد: تمام تلاش‌ها انجام گرفته که در دیدار فردا ایشان بر روی نیمکت حضور داشته باشند حال باید دید نتیجه چه می شود اما مطمئن باشید با تلاش مدیران باشگاه مشکلات بر طرف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ملوان در طول تاریخ با تیم های بالای جدول بسیار زیبا بازی کرده و در لیگ امسال اگر عوامل خارجی چون اشتباهات داوری نبود جایگاه بهتری در جدول داشت.

قدیر بحری عنوان کرد:با حضور آقای احمد زاده روحیه خوبی در تیم وجود دارد که با کمک هواداران با وفای تیم، سه امتیاز دیدار فردا را بدست می آوریم.

در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال فردا (پنجشنبه) ملوان بندر انزلی از ساعت ۱۶ در ورزشگاه تختی این شهر میزبان تیم فوتبال استقلال خوزستان خواهد بود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.