کد خبر : 21679
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳

بقعه‌های متبرکه گیلان میزبان جشن‌های میلاد حضرت زهرا(س) هستند

بقعه‌های متبرکه گیلان میزبان جشن‌های میلاد حضرت زهرا(س) هستند
حجت الاسلام اسماعیل تدینی:جشن ولادت حضرت زهرا(سلام الله علیه) همراه با برنامه های متنوع شاد و فرهنگی در 440 بقعه مبترکه گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

حجت الاسلام اسماعیل تدینی گفت: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و روز زن جشن و برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی در ۴۴۰ بقعه متبرکه گیلان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان افزود: در روز ولادت حضرت زهرا(سلام الله علیه) ۱۴ مراسم محوری در آستان امامزادگان شاخص شهرستان‌های مختلف استان برگزار و در این مراسم از یک هزار نفر از خدام خانم، خدام افتخاری و بانوان فعال در مراکز افق بقاع متبرکه تجلیل می‌شوند.

تدینی با اشاره به همکاری ۲۸۰ مبلغ بومی در جشن‌های ولادت حضرت زهرا(سلام الله) گفت: در خیمه‌های معرفت به همت خادمان مراکز افق برنامه‌های متنوعی برای اقشار مختلف به ویژه دختران نوجوان و جوان اجرا می‌شود.

وی از دایر شدن ۱۴ خیمه معرفت در بقاع متبرکه شاخص گیلان خبر داد و گفت: ۵۰ ایستگاه صلواتی در بقاع واقع در محورهای مواصلاتی و پرتردد استان برپا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های پوستر تروج عفاف و حجاب و آشنایی با سیره حضرت زهرا(سلام الله علیه) در بقاع شاخص استان گیلان تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام تدینی به عظمت جایگاه حضرت زهرا(سلام الله علیه) در روایات اسلامی اشاره و افزود: حضرت فاطمه(علیه السلام) در عمر پربرکت خود در حوزه‌های مختلف عبادی، همسر داری، تربیت فرزند، ولایت مداری و دفاع از اسلام چنان تجلی ایمان به خدا هستند که آثار و برکات آن تا همیشه تاریخ برای بشریت جاری و الگو خواهد بود.

 

منبع: روابط عمومی اوقاف گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.