کد خبر : 25161
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

شتاب پروژه‌های طرح عمرانی میثاق در رشت

شتاب پروژه‌های طرح عمرانی میثاق در رشت
پیشرفت فیزیکی ۲۲/۵ درصدی احداث تقاطع غیرهمسطح سردار حق‌بین
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

فرآیند احداث تقاطع غیرهمسطح سردار حق بین (حمیدیان) از طرح‌های عمرانی میثاق شهرداری رشت به ۲۲/۵ درصد رسید.

پروژه‌های طرح عمرانی میثاق با احداث پنج تقاطع غیرهمسطح و بازگشایی مسیرهای جدید و همچنین محورهای جایگزین با هدف روان سازی تردد و برطرف شدن گره‌های ترافیکی شهری اجرایی شده و با پشتیبانی و حمایت‌های محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و جدیت و پیگیری مستمر رحیم شوقی شهردار رشت شتاب گرفته است.

مهرماه سال جاری، فرآیند عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح سردار حق‌بین (حمیدیان) با هدف کاهش بار ترافیک و بهبود وضعیت عبور و مرور آغاز شده است.

پل روگذر تقاطع غیرهمسطح سردار حق‌بین (حمیدیان) از شروع رمپ به متراژ 410 متر و با عرض 8/8 متر شامل 2 باند عبور رفت و 11 دهانه اجرایی شده و زیرسازه آن بر روی شالوده عمیق و 52 شمع به قطر ۱/۲ متر و عمق 21 متر در حال انجام است.

عرشه پل متشکل از تیرهای بتنی پیش ساخته سپری و دال بتنی درجا پیش بینی شده و تاکنون حصارکشی محدوده کارگاهی، تخریب پیاده رو و تعریض مسیر، بتن ریزی مسیر تعریض شده، خاکبرداری رفیوژ، بتن ریزی و اجرای 20 شمع، آرماتوربندی شبکه سبد آسفالت کنارگذر،بتن ریزی و اجرای 18 شمع، آرماتوربندی شبکه سبد شمع‌ها انجام شده و از پیشرفت فیزیکی ۲۲/۵ درصدی برخوردار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.