کد خبر : 6122
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۴۶

بازتاب ملی عنوان رشت شهر خلاق خوراک یونسکو

بازتاب ملی عنوان رشت شهر خلاق خوراک یونسکو
برندسازی عنوان رشت شهر خلاق خوراک یونسکو بسیار حائز اهمیت است

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس شورای اسلامي شهر رشت با تاکید به اینکه برند سازی عنوان رشت شهر خلاق خوراک یونسکو بسیار حائز اهمیت است، گفت: این عنوان باید با اقدامات مناسب بازتاب ملی و فراملی بگیرد و عایدات آن نصیب شهر و شهروندان شود.
به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای رشت ، محمد حسین واثق کارگرنیا در مراسم تقدیر از عوامل اجرایی دومین سالانه رشت شهر خلاق خوراک یونسکو اظهار کرد: به واسطه قدردانی از زحماتی که عوامل اجرایی این همایش متحمل شده اند با تمام مشغله کاری که داشتم در این نشست حضور پیدا کردم.
وی با تاکید به اینکه همه ما باید برای اعتلای نام رشت تلاش کنیم افزود: یقینا این تقدیر پاسخگوی تلاش های انجام شده طی مدت زمان دو روز از برگزاری این مراسم نیست و خوشبختانه تمامی شهرهای خلاق کشور که در این دو سالانه شرکت نمودند از کیفیت برنامه ها و اقدامات انجام شده رضایت داشتند.
رئیس شورای اسلامي شهر رشت با اشاره به اینکه انتظار می رفت دومین سالانه رشت شهر خلاق خوراک یونسکو بازتاب گسترده ای در شبکه های سراسری داشته باشد تصریح کرد: کیفیت مراسم بسیار عالی بود اما انتظار می رفت که در کنار معرفی ظرفیت ها و پتانسیل‌های شهر خلاق خوراک رشت به دیگر شهرهای خلاق ایران از جمله اصفهان ،کرمانشاه، سنندج بندرعباس که جزو شهر خلاق کشور در موضوعات مختلف هستند، با پوشش این اخبار در برخی از شبکه‌های رسانه ملی، این برند به سراسر کشور نیز معرفی میشد و بازتاب ملی و حتی فراملی به خود می گرفت.
کارگرنیا با تاکید به اینکه برندسازی عنوان رشت شهر خلاق خوراک یونسکو بسیار حائز اهمیت است، بیان کرد:با تحقق این مهم اتفاقات خوبی در زمینه اشتغال جوانان این شهر و همچنین گردش چرخه اقتصادی رقم می‌خورد و عایدات آن نصیب شهر و شهروندان می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.