کد خبر : 15283
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰

تصادفات منجر به فوت در شهرهای گیلان ۳۳ درصد کاهش یافت

تصادفات منجر به فوت در شهرهای گیلان ۳۳ درصد کاهش یافت
رئیس پلیس راهور گیلان:تعداد جان‌باختگان تصادفات رانندگی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته در همین زمان هم 33 درصد کاهش دارد.

به گزارش پویشگران گیل :
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از کاهش 33 درصدی تصادفات منجر به فوت در شهرهای استان از زمان اجرای طرح نوروزی 25 اسفندماه گذشته تا کنون خبر داد.
سرهنگ امیرطالبی افزود:با تلاش شبانه روزی مأموران پلیس‌ راهور استان و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی شهروندان در طرح نوروزی سال 1402 شاهد کاهش تصادفات ‌فوتی درون شهری هستیم.
وی تعداد کشته شدگان ناشی از سوانح رانندگی در شهرهای استان را در این مدت 2نفر اعلام کرد و گفت: عدم توجه به جلو و رعایت نکردن حق تقدم دلیل بروز این سوانح رانندگی بوده است.
رئیس پلیس راهور گیلان افزود: تعداد جان‌باختگان تصادفات رانندگی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته در همین زمان هم 33 درصد کاهش دارد ضمن آنکه برخورد با تخلفات حادثه ساز نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 93درصد افزایش یافته است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا کنون، یک‌هزار و 207 دستگاه خودرو در شهرهای استان توقیف ساعتی شدند، اظهار کرد: این تعداد خودروی توقیف شده ساعتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 305 درصد افزایش یافته که این امر در کاهش تصادفات و روان‌سازی ترافیک درون شهری استان تأثیر اجتناب‌ناپذیری داشته است.
سرهنگ طالبی با تاکید بر اینکه برخورد با رانندگان پرخطر که با حرکات مخاطره‌آمیز امنیت ترافیکی دیگران را به خطر می‌اندازند در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: این رانندگان علاوه‌ بر جریمه و اعمال قانون مشمول درج نمره منفی در سوابق گواهینامه نیز می‌شوند.
رئیس پلیس راهور گیلان از رانندگان خواست تا سرعت مطمئنه و قوانین راهنمایی و رانندگی را به طور کامل رعایت کنند تا شاهد بروز حوادث تلخ و غیر قابل جبران نباشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.