کد خبر : 5916
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۱۹

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان: ۱۵ پروژه فعال در سطح استان داریم

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان: ۱۵ پروژه فعال در سطح استان داریم
از لحاظ زیرساختی برق گیلان جز استان‌های پر بار کشور است ولی از لحاظ پروژه سازی و ظرفیت‌سازی‌هایی که همکاران ما در شرکت برق منطقه‌ای گیلان انجام دادند از لحاظ پایداری در سطح کشور رتبه خوبی داریم.

به گزارش پویشگران گیل
مهندس بهمن داراب‌زاده، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در حاشیه بازدید خبرنگاران استان گیلان از پروژه در حال احداث پست برق نفوت صومعه‌سرا گفت: ما اکنون در سطح استان گیلان ۱۵ پروژه فعال داریم که برخی از آنها طی هفته‌های آینده کارشان به  اتمام رسیده و برخی طی ماه‌های آینده به اتمام خواهد رسید. بقیه پروژه‌ها تا پایان سال کارشان تمام می‌شود.
این پروژه‌ها، پروژه‌های مهمی هستند،مثل خط ۴ مداره رشت/ انزلی/ رضوانشهر یا پست ۲۳۰ رشت. این‌ پروژه‌ها هم در استان و هم در سطح ملی جایگاه مهمی دارند با توجه به منابع ای که داریم امیدوارم طی ماه‌های آینده این دو پروژه وارد مدار شود و به بهره‌برداری برسد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در خصوص برنامه‌های هفته دولت گفت:برای هفته دولت پروژه‌های خوبی را برای افتتاح داریم،پروژه‌هایی مثل نفوت صومعه‌سرا،
پست ۶۳ سلیمانداراب رشت به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان، رستم آباد شهرستان رودبار و کلاچای که به اتمام رسیده، در بخش سنگر، رضوانشهر و خشکبیجار که می‌توان گفت با ورود این پروژه‌ها به مدار بتوانیم شبکه توزیع  و انتقال را افزایش دهیم و پايداری شبکه برق استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
داراب‌زاده همچنین در مورد زیر ساختارهای برق گیلان بیان داشت: از لحاظ زیرساختی برق گیلان جز استان‌های پر بار کشور است ولی از لحاظ پروژه‌سازی و ظرفیت‌سازی‌هایی که همکاران ما در شرکت برق منطقه‌ای گیلان انجام دادند از لحاظ پایداری در سطح کشور رتبه خوبی داریم.شبکه تولید، توزیع و انتقال شبکه پایدار و خوبی است اما جای کار دارد. از لحاظ حفاظتی در کشور رتبه اول را داریم. بعد از تهران، خوزستان  و مازندران چهارمین استان شبکه پربار هستیم. در تالش، رضوانشهر، انزلی و لاهیجان احتیاج به پست‌های جدید داریم ولی فعلا با ظرفیت‌سازی‌هایی که انجام دادیم مشکلی نداریم.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان یادآور شد:در طی روزهای گذشته رکورد برق مصرفی در کشور شکسته شد و به ۷۰ هزار مگاوات رسید و پیش‌بینی می‌شود هفته آینده تا ۲هزار مگاوات دیگر اضافه شود. هفته آینده، هفته گرمی را پیش رو داریم و از همه مردم درخواست می‌شود در صرفه‌جویی و مدیریت مصرف برق به ما کمک کنند تا از این بحران به سلامت عبور کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.