کد خبر : 5244
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹

دوره تخصصی بیماری‌های عفونی و گرمسیری در گیلان راه‌اندازی می‌شود

دوره تخصصی بیماری‌های عفونی و گرمسیری در گیلان راه‌اندازی می‌شود
جلسه برگزاری دوره تخصصی بیماری‌های عفونی و گرمسیری در گیلان در وزارت

به گزارش پویشگران گیل:
معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر راه‌اندازی مشروط دوره تخصصی بیماری‌های عفونی و گرمسیری به‌صورت یک برنامه آموزشی مشترک با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گیلان، موافقت کرد.
نشست معاون آموزش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین هیئت بورد تخصصی گروه بیماری‌های عفونی و گرمسیری با دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر افشین شفقی،معاون آموزشی دانشگاه و همچنین تعدادی از اعضای هیئت‌علمی گروه به‌صورت ارتباط تصویری برگزار شد.
در این نشست نتیجه ارزشیابی هیئت تخصصی بورد گروه بیماری‌های عفونی و گرمسیری وزارت بهداشت که اخیراً از زیرساخت‌های آموزش و درمانی مرکز آموزشی درمانی رازی رشت انجام شده بود، مورد بازبینی و بررسی قرار گرفت.
دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست مجازی، ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون توانمندی‌ها و استعدادهای آموزشی،درمانی در گیلان، از رفع بخش عمده‌ای از ایرادات وارده حول راه‌اندازی رشته بیماری‌های عفونی و گرمسیری خبر داد.
دکتر باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این نشست با تقدیر از ارزشیابی هیئت تخصصی بورد بیماری‌های عفونی و گرمسیری و تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بر راه‌اندازی مشروط دوره تخصصی و فلوشیپ بیماری‌های عفونی و گرمسیری به‌صورت یک برنامه آموزشی مشترک با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گیلان، موافقت کرد.
۲۸ اردیبهشت‌ماه امسال بود که هیئت تخصصی بورد رشته بیماری‌های عفونی و گرمسیری وزارت بهداشت به جهت راه‌اندازی دوره تخصصی این رشته از زیرساخت‌های آموزشی درمانی رازی رشت بازدید کرده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.