کد خبر : 4633
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان خبر داد: استفاده از کد رهگیری توسط پزشکان از سوم تیرماه اجباری شد

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان خبر داد: استفاده از کد رهگیری توسط پزشکان از سوم تیرماه اجباری شد
داروخانه‌ها و مراکز پاراکلینیک پس از ثبت همزمان کد ملی و کد رهگیری قادر به رؤیت نسخه و ادامه فرآیند نسخه پیچی خواهند بود.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان گفت: ارائه کدرهگیری به هنگام نسخه نویسی الکترونیکی توسط پزشکان به بیمه شدگان تأمین اجتماعی برای دریافت دارو و خدمات پاراکلینیک از سوم تیر الزامی است.
دکتر حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ارائه کد رهگیری به هنگام نسخه‌نویسی الکترونیک توسط پزشکان به بیمه شدگان تأمین اجتماعی جهت دریافت دارو و خدمات پاراکلینیک از سوم تیر الزامی است.
وی افزود: از سوم تیرماه ۱۴۰۲ با الزام کد رهگیری توسط پزشکان، کد رهگیری ضمن اینکه توسط پزشک معالج به بیمار ارائه می‌گردد، همزمان توسط پیامک به شماره همراه بیمار نیز ارسال می‌شود.
مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان ادامه داد: بیمه شدگان در صورت مفقودی یا فراموشی کد رهگیری به هر دلیلی، می‌توانند به دو طریق آن را از طریق مراجعه به سایت Es.tamin.ir (نیاز به ثبت نام اولیه) و رؤیت کد رهگیری، با انتخاب منوی بیمه شدگان – خدمات سلامت الکترونیک – نسخه الکترونیک من بازیابی کنند و یا با مراجعه مجدد به پزشک و دریافت کد رهگیری (چنانچه پزشک از طریق سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک سازمان EP اقدام به نسخه‌نویسی کرده باشد) «کد رهگیری» در منوی لیست نسخ پزشک درج شده است دریافت کنند.
وی اضافه کرد: ارائه توأم کد ملی و کد رهگیری به هنگام مراجعه به داروخانه و مراکز پا را کلینیک جهت دریافت دارو و خدمات پاراکلینیکی توسط بیمه شدگان از تاریخ ذکرشده الزامی خواهد بود.
ابراهیمی تصریح کرد: داروخانه‌ها و مراکز پاراکلینیک پس از ثبت همزمان کد ملی و کد رهگیری قادر به رؤیت نسخه و ادامه فرآیند نسخه پیچی خواهند بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.