کد خبر : 11714
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷

استاندار گیلان: مدیران گیلان موظف به اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان هستند

استاندار گیلان: مدیران گیلان موظف به اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان هستند
استاندار گیلان قبل از حضور در جمع کارکنان بهزیستی استان از شیرخوارگاه این مجموعه بازدید کرد و از نزدیک در جریان خدمات رسانی این بخش قرار گرفت.

به گزارش پویشگران گیل:
استاندار گیلان با بیان اینکه همه موظف به اجرای قوانین در بخش‌های مختلف هستند، گفت: قانون حمایت از حقوق معلولان مانند هر قانون دیگری باید اجرا شود و مدیران دستگاه های مختلف استان موظف به اجرای آن هستند.
اسدالله عباسی به مناسبت هفته بهزیستی در جمع کارکنان اداره کل بهزیستی استان در رشت اظهار داشت: باید مدیران را موظف به اجرای کامل قانون حمایت از حقوق معلولان کنیم..
وی با بیان اینکه در قانون حمایت از حقوق معلولان تکالیف دستگاه‌ها مشخص شده است، افزود: بیمه، استخدام و مناسب‌سازی از جمله موضوعات این قانون است که نباید از سوی دستگاههای مربوطه کوتاهی شود.
نماینده عالی دولت در استان گیلان با تاکید بر ضرورت توجه به معلولان و مددجویان اظهار داشت: اگر چه می‌توان از بروز بخشی از معلولیت‌ها پیشگیری کرد اما افرادی که بنا به شرایط دچار مشکل شده اند نباید به حال خود رها شوند.
عباسی به موضوع مسکن مددجویان بهزیستی اشاره کرد و افزود: دولت در ساخت مسکن برنامه‌ها و سهمیه ای برای مددجویان در نظر گرفته است.
وی همچنین با اشاره به ظرفیت خیرین و لزوم بهره گیری از آنان برای رفع مشکلات در بخش‌هایی از جمله آسایشگاه‌ها اظهار داشت: آسایشگاه‌های معلولان و سالمندان فعال گیلان که عملکرد خوبی بر اساس شاخص ها داشته باشند، بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.
استاندار گیلان قبل از حضور در جمع کارکنان بهزیستی استان از شیرخوارگاه این مجموعه بازدید کرد و از نزدیک در جریان خدمات رسانی این بخش قرار گرفت.
بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های مددجویان بهزیستی از دیگر برنامه های استاندار گیلان با حضور در بهزیستی بود، این نمایشگاه تا پایان هفته جاری صبح و عصر تا ٢١ برای بازدید علاقمندان در محوطه بهزیستی استان گیلان در رشت دایر است.
۲۵ تا ٣١ تیرماه هفته بهزیستی نام گرفته است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.