کد خبر : 4615
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴

كاركنان صنعت برق، تمامی خانه‌ها را در تابستان گذشته روشن نگه داشتند

كاركنان صنعت برق، تمامی خانه‌ها را در تابستان گذشته روشن نگه داشتند
با توجه به وابستگی شدید زندگی به برق، مردم انتظارات و نگاه دیگری به صنعت برق دارند.

به گزارش پویشگران گیل:
ششمین جلسه هیات مدیره انجمن برق شاخه گیلان در سالن پیامبر اعظم(ص) برق منطقه ای گیلان برگزار شد.
مهندس بهمن داراب زاده، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان و رئیس انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه گیلان گفت: انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه گیلان، از فعال ترین انجمن ها و شاخه ها با بیشترین اعضا در کشور است.
وی افزود: صنعت برق کشور، صنعتی است که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و با تکیه بر دانش بومی توانست به پیشرفت و توسعه چشمگیری دست پیدا کند و این، امری کاملا مشهود و آشکار است.
داراب زاده گفت: هم اکنون صنعت برق از نظر علمی و فنی به جایگاه بالایی رسیده و می‌تواند نیازهای خود را در داخل کشور تامین کند و از این بعد کاملا خودکفاست.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: این جایگاه بالا محصول حضور نیروهای نخبه کشور هست که از برترین و موفق ترین دانشگاه های کشور فارغ التحصیل شده اند که با کمک به تولید چرخه علم و محتوا در صنعت برق کشور، این منزلت برجسته را برای صنعت برق کشور رقم زدند.
وی افزود: مجموع پیشرفت های حاصل شده در صنعت برق موجب شد تا علی رغم محدودیت ها و تنگناها، کارکنان این صنعت، اوج بار تابستان سال گذشته را با موفقیت سپری کنند و کارنامه درخشانی از خود به یادگار بگذارند.
داراب زاده گفت: علی رغم رشد مصرف برق و وابستگی شدید مردم به این انرژی، کارکنان سختکوش صنعت برق با مشقت ها و سختی های زیاد و با تلاش جهادگونه و تجارب ارزشمند خود، تمامی خانه ها را روشن نگه داشتند و از بروز خاموشی و قطعی جلوگیری کردند.
وی افزود: نشانه های کمبود آب، با کمبود بارش، خشکسالی، پایین آمدن سطح آب پشت سدها به راحتی برای عموم مردم قابل لمس و مشاهده بوده و به راحتی ایجاد حساسیت می نماید، اما تنگناها و مشقات صنعت برق برای عموم مشهود نبوده و با توجه به وابستگی شدید زندگی به برق، مردم انتظارات و نگاه دیگری به صنعت برق دارند.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: باید با برنامه ریزی و تدارک برنامه‌های بازدید از پروژه های در حال اجرای صنعت برق برای اعضای انجمن، هیات علمی دانشگاه‌ها و اقشار دیگر، فرایند پیچیده، پرهزینه و زمان بر تولید، انتقال و توزیع نیروی برق را با اطلاع رسانی مناسب و گسترده از طریق رسانه‌های اجتماعی تبیین کرد.
وی افزود: از جمله فواید و مزایای بازدید از پروژه‌های در حال اجرا توسط اساتید علم و فن و هیات علمی این است که این عزیزان می‌توانند از نزدیک چالش‌ها، مسائل و مشکلات صنعت برق را مشاهده کنند و راهکارهای اجرایی برای حل آن پیشنهاد نمایند.
رئیس انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه گیلان گفت: شرکت برق منطقه ای گیلان، حمایت و پشتیبانی همه جانبه از اعضای انجمن را وظیفه ذاتی خود می داند. اما اعضای انجمن ضمن برگزاری همایش‌ها، کنفرانس‌ها و سمینارها، باید با انجام فعالیت‌های بیشتر علمی و کاربردی در سطح ملی، انجمن برق شاخه گیلان را فعال‌تر و پویاتر در سطح کشور معرفی و مطرح نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.