کد خبر : 4637
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

آغاز نشست تخصصی مدیران فاوا سازمان بنادر در بندرانزلی

آغاز نشست تخصصی مدیران فاوا سازمان بنادر در بندرانزلی
نشست تخصصی مدیران فاوا سازمان بنادر و دریانوردی با هدف هم اندیشی و ارتقاء سطح هماهنگی‌ها و افزایش اثربخشی اقدامات به مدت دو روز در بندرانزلی برگزار می‌شود.

به گزارش پویشگران گیل:
نشست تخصصی مدیران فاوا سازمان بنادر به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به مدت دو روز در بندرانزلی آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، سه شنبه ۳۰ خرداد ماه نشست تخصصی مدیران فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان بنادر با حضور مدیر کل دفتر فاوا و روسای فاوای سازمان و همچنین بنادر کشور به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان آغاز شد.
تبادل نظر و بحث‌های کارشناسی و مدیریتی در خصوص عملکرد، بودجه و پروژه های کلیدی فاوا در حوزه‌های زیرساخت، امنیت سایبری، نرم افزار، مهندسی فرایند و خدمات الکترونیک، ارایه الزامات حراست ICT و همچنین پدافند غیرعامل خواهد بود و نتایج حاصله در قالب مصوبات طی سال جاری مورد پیگیری و ارزیابی قرار می گیرد.
سامانه های صورتحساب یکپارچه درآمدی، CPMS، جامع امور اداری، یکپارچه عملیات بندری، مدیریت فرایندهای کسب و کار (BPMS)، وجوه اداره شده، پنجره واحد خدمات سازمان (SP۲) و صدور کارت هوشمند دریانوردی و گواهینامه‌های الکترونیکی، توسعه سامانه آمار و داشبورد مدیریتی، استقرار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات بر اساس استاندارد ISO۲۷۰۰۱:۲۰۲۲، مدیریت پروژه های فاوا، ارزیابی دور دهم سازمان فناوری اطلاعات و راه اندازی زیرساخت جدید ارتباطی امن از جمله برنامه‌ها و پروژه‌های مورد نظر در این نشست می‌باشد.
گفتنی است، نشست تخصصی مدیران فاوا سازمان بنادر و دریانوردی با هدف هم اندیشی و ارتقاء سطح هماهنگی‌ها و افزایش اثربخشی اقدامات به مدت دو روز در بندرانزلی برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.