کد خبر : 2547
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

قدیمی‌ترین مستمری‌بگیران تامین اجتماعی چهار دهه مستمری دریافت نموده‌اند

قدیمی‌ترین مستمری‌بگیران تامین اجتماعی چهار دهه مستمری دریافت نموده‌اند
علی امیری، نیز قدیمی‌ترین مستمری بگیر از کارافتاده شعبه سه رشت هستند

به گزارش پویشگران گیل:
همزمان با اتمام زمان بیست و یکمین دوره فراخوان انتخاب بازنشسته، همسر بازمانده و ازکارافتاده نمونه، به ابتکار تامین اجتماعی شعبه سه رشت، قدیمی ترین مستمری بگیران این مجموعه معرفی و برای تمامی پیشکسوتان و تلاشگران دیروز جامعه آرزوی سلامتی گردید.
به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، بر اساس استخراج اطلاعات سیستمی در شعبه سه رشت،حسین عابدیان، که در اواخر سال ۱۳۵۹ با سی و دو سال پرداخت حق بیمه به افتخار بازنشستگی نائل گردیده است قدیمی‌ترین بازنشسته این شعبه میباشد که تاکنون ۴۲ سال و ۴ ماه از تامین اجتماعی مستمری دریافت نموده است.
همچنین ام‌البنین بهنیا، که همسر ایشان با پرداخت ۹ سال و دو ماه حق بیمه در سال ۱۳۵۹ فوت نمودند به عنوان قدیمی‌ترین مستمری بگیر بازمانده شناخته شده و تاکنون ۴۲ سال و ۵ ماه مستمری دریافت نموده اند.
علی امیری، نیز قدیمی‌ترین مستمری بگیر از کارافتاده این شعبه هستند که با پرداخت ۲ سال و سه ماه حق بیمه از سال ۱۳۶۳ تاکنون به مدت ۳۹ سال مستمری خود را به عنوان یکی از تعهدات بلندمدت سازمان تامین اجتماعی دریافت داشته اند.
نکته حائز اهمیت در این گزارش به عنوان نمونه ای از گستره رسالت بیمه‌های اجتماعی، پرداخت ۴۳ سال حق بیمه در این سه پرونده و دریافت بیش از ۱۲۰ سال مستمری (تاکنون) و متوسط کمتر از ۴۰ سال سن افراد در زمان آغاز مستمری بگیری میباشد.
حق تامین آینده دارد اجتماعی که دلگرم کار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.