کد خبر : 16202
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

استاندار گیلان:امنیت حاصل از تلاش‌های نیروی انتظامی در جامعه محسوس است

استاندار گیلان:امنیت حاصل از تلاش‌های نیروی انتظامی در جامعه محسوس است
نیروهای انتظامی با گذشتن از جان خود، امنیت را در جامعه برقرار می کنند.

به گزارش پویشگران گیل :  
اسدالله عباسی در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی گیلان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در رشت برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان خطاب به نیروهای خدوم حاضر در میدان اظهار کرد: شما در مقوله امنیت سنگ تمام گذاشتید چنانکه در جریان شیوع کرونا، حوادث، اغتشاشات و غیره به درستی عمل کردید.
وی افزود: نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز امنیت سرمایه گذاری تلاش های بسیاری انجام می دهد چنانکه در زمینه مبارزه مواد مخدر که دشمنان سرمایه گذاری های گسترده ای انجام داده تا این مواد را در جامعه گسترش دهند، این نیروهای جان بر کف حضوری تمام دارند و شهدای بسیاری هم در این راه نثار انقلاب و میهن کرده اند.
نماینده عالی دولت در گیلان عنوان کرد: در کنترل ترافیک نیز امسال نیروی انتظامی اقدامات بسیار مناسبی در استان انجام داد و با وجود اینکه جمعیت مسافران ورودی به استان بسیار بالا بود اما نیروهای انتظامی در این بخش با تلاش شبانه‌روزی در راستای تسهیل ترافیک و تردد مردم خدمات موثری انجام دهند.
استاندار گیلان اضافه کرد: در مراسم اربعین حسینی نیز با تمام ظرفیت تلاش کردند و این اقدام شایسته مورد تقدیر مقام معظم رهبری نیز قرار گرفت.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی مدال افتخار مجاهدان فی سبیل الله را از دستان مبارک فرمانده کل قوا بر سینه آویختند و تلاش و خدمت صادقانه شان نه تنها موجب خرسندی مقام معظم رهبری می شود که رضایت خدا و مردم را در پی دارد.
وی با بیان اینکه نیروهای نظامی در دل مردم قرار دارند، خطاب به پرسنل نیروی انتظامی افزود: هم اینک نیز باید توانمندی های خود را براساس دانش روز و امکانات موجود فراهم سازید و ما نیز در این مسیر باید آنچه در توان داریم برای تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز انجام دهیم و با استفاده از تجهیزات مناسب و با بهره مندی از نیروهای خلاق،فعال و باانگیزه به کارهای خود سرعت بیشتری بخشید.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان امنیت ما را نشانه گرفته اند چنانکه سال گذشته اغتشاشات را رقم زدند، اما شکست سنگینی خوردند و این امر به طور کامل محسوس و مشهود است.
وی در ادامه از تک تک پرسنل نیروی انتظامی بابت تلاش های بی وقفه و شبانه‌روزی که در خدمت به مردم انجام می دهند قدردانی کرد.
فرمانده انتظامی گیلان هم در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: اگر ما توفیقاتی در کار و ماموریت‌های خود داریم به برکت خون شهدا و تلاش شبانه روزی همکاران ماست.
سردار عزیز الله ملکی به عملکرد نیروی انتظامی گیلان طی سالجاری نیز اشاره کرد و افزود: در ۶ ماهه اول امسال در بخش جرائم رتبه پانزدهم کشور را کسب کردیم و در بخش کشفیات نیز در جایگاه پنجم قرار داریم ضمن آنکه در بخش سرقتهای مهم و بزرگ کاهش داشته ایم و ۹۵ درصد از خودروهای سرقتی کشف و در اختیار صاحبان آنان قرار گرفت.
وی ادامه داد: در بخش تصادفات نیز با توجه به اینکه امسال ۱۲ میلیون خودرو وارد گیلان شد و بیشترین آمار مسافران در ۶ ماهه نخست سال جاری را ما در گیلان داشتیم اما کاهش ۲ درصدی سوانح رانندگی را داشته ایم و پیش بینی می شود تا پایان سال جزو سه استان برتر در این بخش باشیم.
فرمانده انتظامی گیلان بیان کرد: در جرائم اقتصادی ۹ هزار میلیارد ریال و در بخش کالا و ارز چهار هزار میلیارد ریال کشفیات داشتیم و امیدواریم که با تداوم تلاش همکاران بتوانیم این روند و خدمت رسانی به مردم را بیش از پیش داشته باشیم.
در مراسم صبحگاه عمومی نیروهای انتظامی گیلان که مسئولان و اعضای شورای تامین استان نیز حضور داشتند، از سوی دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان لوح تقدیری به سردار عزیزالله ملکی فرمانده نیروی انتظامی استان اهدا شد و تعدادی از پرسنل فرماندهی انتظامی نیز تجلیل و تقدیر شدند.
همچنین نیروهای مسلح استان بمناسبت هفته نیروی انتظامی رژه رفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.