کد خبر : 25070
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۱۲

استاندار گیلان:

هر رای امیدی برای اعتلای کشور است

هر رای امیدی برای اعتلای کشور است
عباسی:امروز توفیق پیدا کردیم در خدمت پدر شهیدان ساغری گرانقدر باشیم تا با توکل به خدا و به نیابت از شهیدان رای خود را به صندوق بیاندازیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

دکتر اسدلله عباسی پس از شرکت درانتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و ثبت رای خود در منزل شهیدان والامقام ساغری و در جمع خبرنگاران با تاکید بر آمادگی تمامی صندوق‌ها و شعب اخذ رای در گیلان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه اظهار کرد: رای دادن یک وظیفه ملی، شرعی، قانونی و انقلابی است که دشمن از آن هراس دارد ولی همزمان با سراسر کشور تمامی صندوق‌ها و شعب اخذ رای در گیلان آماده رای دادن مردم هستند و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی با بیان اینکه امنیت کامل در تمامی شعب اخذ رای در گیلان برقرار است، گفت: بیش از هشت‌هزار نیرو امنیت انتخابات در سرتاسر گیلان را برعهده دارند.

استاندار گیلان با بیان اینکه اینکه انتخابات پیشرو یکی از سرنوشت‌ ساز ترین انتخابات در تاریخ جمهوری اسلامی است، گفت: استکبار همواره در نشست برای کاهش مشارکت در انتخابات بود لذا امروز مردم ایران اسلامی دعوت مقام معظم رهبری را لبیک گفته و پاسخی محکم به دشمن خواهند داد.

وی حضور در منزل شهیدان ساغری در آغاز فرآیند برگزاری انتخابات را یک توفیق بزرگ دانست و بیان کرد: امروز توفیق پیدا کردیم بعد از رای دادن مقام معظم رهبری در خدمت پدر شهیدان ساغری در منزل این شهیدان گرانقدر  باشیم تا با توکل به خدا و به نیابت از شهیدان رای خود را به صندوق بیاندازیم.

استاندار گیلان با اشاره به نقش شهدا در ماندگاری انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته افزود: روز گذشته با خانواده شهدای مدافعان حرم و امنیت عهد و پیمان بسته و امروز پای صندوق رای آمدیم تا نشان دهیم مردم ایران اسلامی تا پای جان از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

عباسی با ابراز خرسندی از حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای در ساعات ابتدایی آغاز فرآیند رای دهی بیان کرد: در همین دقایق ابتدایی استقبال جوانان به ویژه در رنج سنی ۱۸ تا ۲۰ سال بسیار پرشور است که قطعا این روند در ساعات آینده پرشور تر خواهد شد از این رو من به عنوان فرزند و خادم مردم گیلان از همگان درخواست دارم در همان ساعات نخست پای صندوق رای بیایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.