کد خبر : 27458
تاریخ انتشار : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۹

فعالیت‌های دریایی نیازمند برنامه‌ریزی و تفکر علمی است

فعالیت‌های دریایی نیازمند برنامه‌ریزی و تفکر علمی است
یونسی:۶۸۲ هزار مترمکعب از حوضچه ها و آبراهه های تالابی بندرانزلی در سال ۱۴۰۲ لایروبی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

حسین یونسی در مراسم تکریم و معارفه معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان، گفت: به منظور احیای تالاب انزلی و پاسخ به درخواست های مردم استان و کشور، لایروبی تالاب امسال هم به مانند سال قبل در دستور کار قرار دارد.

وی ابراز امیدواری نمود: سایر دستگاه‌ها نیز برای انجام این مهم در کنار این اداره کل باشند و با بیان اینکه فعالیت‌های دریایی نیازمند برنامه‌ریزی و تفکر علمی است، گفت: لایروبی حوضچه ها و کانال دسترسی با توجه به کاهش قابل ملاحظه تراز آب دریای خزر باید با مطالعه و هیدروگرافی‌های مستمر انجام شود تا بیشترین بازدهی و کمترین هزینه را در بر داشته باشد.

یونسی در ادامه، تحولات مدیریتی را در راستای ارتقای سازمان‌ها و ارگان‌ها ضروری خواند و افزود: علم مدیریت به پیشرفت سیستمی کمک کرده و جایگاه سازمان را ارتقاء می بخشد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان مهمترین دغدغه اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان را حفظ عمق آبراهه ها و حوضچه ها اعلام و ادامه داد: تمرکز این اداره کل بر حفظ اعماق آبراهه‌های لایروبی شده و برنامه‌ریزی برای مدیریت معضل پسروی آب دریای خزر است و انتظار می رود سرپرست جدید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشد.

در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های علی خدمتگزار، علی کوهساری بعنوان معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان معرفی شد.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.