کد خبر : 2543
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

محمدتقی مهدی زاده

برق مشترکان پرمصرف گیلان کنترل می‌شود

برق مشترکان پرمصرف گیلان کنترل می‌شود
پرمصرف‌ها افرادی هستند که از حقوق دیگران استفاده می‌کنند و باید با آنان مطابق برنامه رفتار کرد.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان اعلام کرد: برای مشترکان پرمصرف برق، کنتور هوشمند نصب و مصرف آنها کنترل می‌شود.
محمدتقی مهدی زاده با تاکید بر اینکه امسال نیز سیاست‌های موفق سال پیش در خصوص مدیریت مصرف منسجم‌تر پیگیری می‌شود، افزود: پرمصرف‌ها کسانی هستند که بیش از ۲.۵ برابر الگو، برق مصرف می‌کنند و در خصوص واحدهای تجاری هم به آنهایی اطلاق می‌شود که بالای هزار کیلو وات ساعت مصرف داشته باشند.
وی عنوان کرد: همانگونه که برای مشترکانی که مدیریت مصرف هوشمندانه داشته باشند و میزان مصرف خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش دهند تا ۲۰ برابر قیمت فروش برق پاداش دریافت می‌کنند، لذا تصمیم بر آنست که برای این تعداد از مشترکان کنتورهای هوشمند نصب شود.
وی اظهار کرد: موضوع یاد شده به این معناست که میزان مصرف این مشترکان قابل رویت و قابل کنترل است و همکاران اتاق پایش می‌توانند مصارف این دسته از مشترکان را دقیقا کنترل و از سویی محدود کنند و در صورت عدم رعایت هم می‌توانند فرمان قطع برق صادر نمایند.
وی با بیان اینکه بالای ۹۵ درصد مردم زیر ۲.۵ برابر الگوی مصرف استفاده می کنند، تصریح کرد: پرمصرف‌ها افرادی هستند که از حقوق دیگران استفاده می‌کنند و باید با آنان مطابق برنامه رفتار کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تاکید کرد: گیلان تابستان سال گذشته را بدون خاموشی سپری کرد و این موضوع نشانگر مدیریت مصرف هوشمندانه مردم بود و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می‌شود امسال نیز چون سال گذشته بدون بحران و خاموشی سپری شود.
مهدی زاده با بیان اینکه بسته‌های تشویقی مدیریت مصرف از یکم خردادماه تا پایان شهریورماه فعال است، گفت: پیگیری برنامه‌های مدیریت بار از ۱۶ خرداد قابل پیگیری است.
وی تاکید کرد: امسال نیز چون گذشته، برای مدیریت مصرف برق برنامه‌ریزی شده و برنامه‌های سال گذشته در بخش‌های مختلف خانگی، اداری، کشاورزی و صنایع منسجم تر اجرایی می‌شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از تخصیص پاداش ۲۰ برابری به مشترکین در صورت رعایت الگوی مصرف در سال ۱۴۰۲خبر داد و گفت: بر اساس این مدل پاداش که با هدف صرفه جویی در انرژی برق و کاهش مصرف مطرح شده است در صورتی که مشترکان بتوانند میزان مصرف خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش دهند تا ۲۰ برابر قیمت فروش برق پاداش دریافت می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.