کد خبر : 214
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

چمن طبیعی و سکوی تماشاگران ورزشگاه شهید عضدی رشت افتتاح می شود

چمن طبیعی و سکوی تماشاگران ورزشگاه شهید عضدی رشت افتتاح می شود

به گزارش پویشگران گیل: چمن طبیعی و سکوی تماشاگران ورزشگاه شهید عضدی رشت پس از ۶ سال تعطیلی عصر جمعه ۱۲ خرداد با حضور مسئولین ارشد ورزش کشور و استان گیلان افتتاح می‌شود. جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تقدیر و تشکر از تمامی نمایندگان مردم رشت ، استاندار گیلان و مقام عالی

به گزارش پویشگران گیل:
چمن طبیعی و سکوی تماشاگران ورزشگاه شهید عضدی رشت پس از ۶ سال تعطیلی عصر جمعه ۱۲ خرداد با حضور مسئولین ارشد ورزش کشور و استان گیلان افتتاح می‌شود.
جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تقدیر و تشکر از تمامی نمایندگان مردم رشت ، استاندار گیلان و مقام عالی وزارت بابت حمایت در افتتاح این طرح بزرگ و ملی گفت: به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا ( ع ) چمن طبیعی و سکوی تماشاگران ورزشگاه شهید عضدی رشت پس از ۶ سال تعطیلی ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۲ خرداد با حضور مسئولین ارشد ورزش و فوتبال ایران، استاندار گیلان و نمایندگان مردم رشت و خمام در مجلس افتتاح می‌شود.
وی افزود : برای افتتاح چمن طبیعی و سکوی تماشاگران ورزشگاه شهید عضدی رشت ۵۳ میلیارد تومان اعتبار از محل استانی، ملی و نفت هزینه شده تا در اختیار تیم های رشتی برای بازی در این ورزشگاه خاطره انگیز قرار گیرد.
جهانبخش آرمان از تمامی مردم و هواداران و خصوصاً رسانه های استان دعوت کرد تا در جشن میلاد امام رضا (ع) و افتتاح چمن طبیعی و سکوی هواداران ورزشکاران شهید عضدی رشت حضور بهم رسانند.
مدیرکل ورزش و جوانان گفت : بابت احداث چمن بیش از ۳۵ میلیارد ، احداث سکو ۱۳ میلیارد ، نصب صندلی ۳ میلیارد و مطالعات یک میلیارد تومان از محل استانی ملی و نفت هزینه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.