کد خبر : 616
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

شهردار کومله: جشنواره ملی بهارنارنج فرصتی برای معرفی پتانسیل‌های بومی

شهردار کومله: جشنواره ملی بهارنارنج فرصتی برای معرفی پتانسیل‌های بومی

به گزارش پویشگران گیل: منوچهر مهدی پور در حاشیه جشنواره ملی بهارنارنج گفت: این جشنواره فرصتی برای معرفی پتانسیل‌های بومی منطقه خواهد بود. شهردار کومله در آیین ملی شدن جشنواره بهارنارنج، هدف از برپایی این جشنواره را شناساندن آیین‌های بومی و محلی شهر و استان دانست و اظهار کرد:، جذب سرمایه و کمک به تقویت

به گزارش پویشگران گیل:
منوچهر مهدی پور در حاشیه جشنواره ملی بهارنارنج گفت: این جشنواره فرصتی برای معرفی پتانسیل‌های بومی منطقه خواهد بود.
شهردار کومله در آیین ملی شدن جشنواره بهارنارنج، هدف از برپایی این جشنواره را شناساندن آیین‌های بومی و محلی شهر و استان دانست و اظهار کرد:، جذب سرمایه و کمک به تقویت اقتصاد گردشگری، از اهداف دیگر برپایی جشنواره است.
منوچهر مهدی پور همچنین معرفی محصولات تولیدی بهارنارنج و بهره مندی از این ظرفیت را برای تامین بازارهای داخلی و خارجی مفید خواند و خاطر نشان‌کرد: جشنواره بهارنارنج فرصتی برای معرفی پتانسیل‌های بومی منطقه خواهد بود.
وی با اشاره به استقبال پرشور مردم از نقاط مختلف کشور از این جشنواره افزود: تمام تلاش مسئولان شهری و شهرستانی و استانی این بود که امروز شاهد این جمع پرشور و با نشاط مردم باشیم.
به گزارش ختم کلام، جشنواره بهارنارنج برای نهمین سال متوالی در شهر کومله برگزار میشود اما امسال نخستین سالیست که با عنوان ملی برگزار میشود.
در این‌جشنواره،از سند ثبت‌ملی و تمبر بهارنارنج کومله با حضور مسئولان رونمایی شد.
گفته میشود نهمین جشنواره ملی بهارنارنج، با استقبال ۱۲هزارنفری همراه بوده و بیش از ۵۰ غرفه دار نیز به ارائه محصولات بومی و محلی و سنتی خود پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.