کد خبر : 781
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

مجموع پرداختی ماهانه به مستمری ‌بگیران گیلان به هزار و۲۰۰میلیارد تومان رسید

مجموع پرداختی ماهانه به مستمری ‌بگیران گیلان به هزار و۲۰۰میلیارد تومان رسید

به گزارش پویشگران گیل: سرپرست تامین اجتماعی گیلان گفت: براساس برآورده‌ها از افزایش حقوق مستمری بگیران در سال جاری متوسط پرداخت ماهانه به این گروه رقمی معادل یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است. کیوان مرتضوی اظهار کرد: در سال جاری با توجه به افزایش‌های اعلام شده در بحث حقوق مستمری‌بگیران شامل حداقل

به گزارش پویشگران گیل:
سرپرست تامین اجتماعی گیلان گفت: براساس برآورده‌ها از افزایش حقوق مستمری بگیران در سال جاری متوسط پرداخت ماهانه به این گروه رقمی معادل یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.
کیوان مرتضوی اظهار کرد: در سال جاری با توجه به افزایش‌های اعلام شده در بحث حقوق مستمری‌بگیران شامل حداقل بگیران ۲۷ درصد و برای سایر سطوح بالای حداقل‌ها ۲۱درصد به اضافه مبلغی ثابت پیش‌بینی می‌شود که در مجموع متوسط پرداخت ماهانه به این گروه به هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان می‌رسد. به دنبال مصوبه اخیر هیات دولت مبنی بر افزایش حقوق مستمری بگیران در کوتاهترین زمان اقدامات اولیه به منظور اعمال این افزایش حقوق انجام گرفته است و پرداختی‌ها به مستمری بگیران”بازنشستگان،از کارافتادگان و بازماندگان” در گیلان از بیستم تا پایان ماه انجام می‌شود.
سرپرست تامین اجتماعی گیلان خاطر نشان کرد: براین اساس مستمری بگیران برای اردیبهشت ماه حقوق جدید سال ۱۴۰۲به اضافه تفاوت باقیمانده از فرودین ماه را دریافت خواهند کرد.
وی با بیان اینکه سال گذشته حدود ۱۱هزار و ۸۰۰ نفر به مجموعه مستمری بگیران گیلان اضافه شدند، خاطر نشان کرد: از این بین حدود ۸ هزار و ۷۰۰ نفر بازنشسته بودند.در مجموع آمار بازنشستگان در سال گذشته نسبت به سال ماقبل بیش از هشت درصد و مستمری‌بگیران هفت درصد افزایش یافت.
سرپرست تامین اجتماعی گیلان با اشاره به ۱۷۸هزار مستمری بگیر تحت پوشش تامین اجتماعی تا پایان سال ۱۴۰۱اظهار کرد: پارسال به طور متوسط بین ۹۵۰ تا هزار نفر در هر ماه به گروه مستمری بگیران اضافه شدند. پارسال در کل حدود ۱۱هزار میلیارد تومان به مستمری‌بگیران تامین اجتماعی گیلان پرداخت شد.
بر اساس آخرین آمار، افزون بر یک میلیون و ۳۳۰ هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی استان گیلان هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.