کد خبر : 824
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد: تلخی کام محتکر قند در رشت با کشف بیش از ۶ تن قند

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد: تلخی کام محتکر قند در رشت با کشف بیش از ۶ تن قند

به گزارش پویشگران گیل: سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف بیش از ۶ تن قند احتکار شده در بازرسی از یک انبار در شهرستان رشت خبر داد و تأکید کرد: پلیس با محتکران برخورد قاطع و قانونی می‌کند. فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف بیش از ۶ تن قند احتکار شده در

به گزارش پویشگران گیل:
سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف بیش از ۶ تن قند احتکار شده در بازرسی از یک انبار در شهرستان رشت خبر داد و تأکید کرد: پلیس با محتکران برخورد قاطع و قانونی می‌کند.
فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف بیش از ۶ تن قند احتکار شده در بازرسی از یک انبار در شهرستان رشت خبر داد.
سردار عزیزاله ملکی با بیان اینکه احتکار کالا و عدم عرضه آن ضمن لطمه زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی به مردم وارد می‌کند، اظهار داشت: پلیس با محتکران برخورد قاطع و قانونی می‌کند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار قند داخل یک انبار در شهرستان رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان پس از اقدامات فنی و اطمینان از صحت خبر به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.
فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۶ تن و۵۰۰ کیلوگرم قند احتکار شده در بازرسی از این مکان خبر داد و بیان داشت: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد کردند.
این مقام ارشد انتظامی در پایان به معرفی متهم ۶۰ ساله این پرونده به مرجع قضائی و پلمب انبار وی اشاره کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع یا برخورد با هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.