کد خبر : 904
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر رشت با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر رشت با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان

به گزارش پویشگران گیل: به مناسبت گرامیداشت هفته هلال‌احمر و تقدیر از تلاش‌های این مجموعه خدمات‌رسان، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت با مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان دیدار و گفت و گو کردند. به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای رشت، رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این دیدار با تبریک

به گزارش پویشگران گیل:
به مناسبت گرامیداشت هفته هلال‌احمر و تقدیر از تلاش‌های این مجموعه خدمات‌رسان، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت با مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان دیدار و گفت و گو کردند.
به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای رشت، رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این دیدار با تبریک هفته هلال احمر اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری رشت و هلال احمر همواره تعاملات خوبی داشته اند و امیدواریم با حضور مدیرعامل جدید این مجموعه، شاهد تداوم این تعاملات با هدف ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان عزیز رشت باشیم.
محمدحسین واثق کارگرنیا با قدردانی از زحمات مدیرعامل پیشین جمعیت هلال‌احمر گیلان افزود:وی انسانی شریف، اخلاق‌مدار و متواضع بود که با مجموعه شورا و شهرداری رشت نیز همراهی و تعامل بسیار خوبی داشت.
وی با تاکید به اینکه مجموعه شورا و شهرداری و هلال‌احمر می توانند با گسترش تعاملات در مواقع لزوم و اضطراری همپوشانی داشته باشند،گفت: آمادگی حوزه مدیریت شهری رشت را به منظور همکاری با هلال‌احمر اعلام می‌کنیم و قدردان تلاش‌های شبانه روزی این عزیزان هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.