کد خبر : 6189
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

فرمانده انتظامی رودسر خبر داد؛ کشف بیش از ۱۸ کیلو موادمخدر

فرمانده انتظامی رودسر خبر داد؛ کشف بیش از ۱۸ کیلو موادمخدر
تعقیب و مراقبت نامحسوس محورهای مورد نظر و شناسایی خودرو

به گزارش پویشگران گیل:
فرمانده انتظامی رودسر از کشف ۱۸ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری پراید در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی اظهار کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با مجموعه انتظامی است.
وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر حمل مقدار قابل توجهی مواد مخدر با یک دستگاه خودرو پراید در سطح حوزه استحفاظی شهرستان رودسر، بلافاصله پیگیر موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به اینکه با اقدامات پلیسی صورت گرفته این خودرو متوقف شد، افزود: در بازرسی از آن ۱۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.
وی تصریح کرد: در این خصوص متهم ۲۹ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
سرهنگ جوانمردی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مردم با پلیس برای مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، بیان داشت: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان و متخلفان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.