کد خبر : 13735
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶

معصومه نیک‌کار

نمایشگاه گروهی پرواز خیال در رشت گشایش یافت

نمایشگاه گروهی پرواز خیال در رشت گشایش یافت
نمایشگاه مجازی خیال با ۷۶ اثر از ۶۹ هنرمند داخل و خارج از ایران در تهران نیز گشایش خواهد یافت.

به گزارش پویشگران گیل:
نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی با عنوان پرواز خیال عصر امروز پنجشنبه از سوی گروه هنری رسم در تالار مرکزی رشت گشایش یافت.
در نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی پرواز خیال در موضوعات نقاشی، تصویرسازی، کاریکاتور، نقاشی خط، نقاشی دیجیتال، مجسمه، عکس، مینیاتور و تذهیب، آثار ۶۹ هنرمند ایرانی از سراسر کشور برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شد.
مسول برگزاری این نمایشگاه و گروه هنری رسم گفت: طی فراخوان ارایه آثار به نمایشگاه پرواز خیال رشت، بیش از یک هزار و ۴۰ اثر از سراسر کشور دریافت شد که ۸۱ اثر از ۶۹ هنرمند ایرانی برای شرکت در این نمایشگاه انتخاب شده‌است.
سمیرا صفاری عصر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زیبایی، خلاقیت، نوآوری، مفهوم رسانی، اصالت اثر، بیان بصری متفاوت از موضوع و ارائه سبک شخصی هنرمندانه از ملاک‌های مهم انتخاب آثار هنرمندان برای شرکت در این نمایشگاه بود.
وی با بیان اینکه نمایشگاه پرواز خیال تا ۳۱ تیرماه جاری برای بازدید علاقمندان دایر است، افزود: این نمایشگاه در تالار مرکزی رشت به آدرس “رشت، بلوار انصاری، جنب پارک ملت بلوار احمدزاده” برای بازدید عموم دایر است.
مسول برگزاری این نمایشگاه و گروه هنری رسم بیان داشت: همزمان با برپایی نمایشگاه پرواز خیال در رشت، هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی و اجرا زنده هنرهای تجسمی در گالری تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.
صفاری در ادامه با بیان اینکه همزمان با برپایی این نمایشگاه در رشت، نمایشگاه مجازی خیال با ۷۶ اثر از ۶۹ هنرمند داخل و خارج از ایران در تهران نیز گشایش خواهد یافت، گفت: این نمایشگاه از ۲۴ تیر به مدت یک ماه برای بازدید عموم مردم دایر است.
وی اظهار داشت: علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه خیال می توانند از طریق وبسایت گالری حقدوست به آدرس http://haghdoustart.irووبسایت گروه هنری رسم به آدرس http://rasmgroup.comاقدام کنند.
نمایشگاه پرواز خیال با گردهمایی گروه هنری رسم “به رسم افتتاح ” عصر امروز پنجشنبه با حضور هنرمندان و هنردوستان در تالار مرکزی رشت گشایش یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.