کد خبر : 24636
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان:

جاده زندانه گیلان مسدود است

جاده زندانه گیلان مسدود است
نیکفهم: ارتفاع برف در محور آسیابر - بره سر به ۶۰ سانتیمتر رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

غلامعلی نیک فهم گفت:زندانه در محور پونل- خلخال به دلیل احتمال ریزش و نبود ایمنی کافی مسدود است.

مدیرکل راهداری گیلان با بیان اینکه ارتفاع برف در محور آسیابر – بره سر به ۶۰ سانتیمتر می‌رسد، گفت: ارتفاع برف در جاده بلوردکان – خصیب دشت ۳۵ سانتیمتر است.

وی با بیان اینکه بارش خفیف برف ️در محور سیاهکل – دیلمان با حداکثر ارتفاع ۳۰ سانتیمتر گزارش شده است، گفت: ارتفاع بارش‌ها در جاده‌های اسالم – خلخال و پونل – خلخال و محور شفت امامزاده ابراهیم و اسحاق ۲۵ سانتیمتر است.

نیک فهم با اشاره به اینکه ارتفاع بارش برف شدید در محور ماسال – گیلوان نیز ۲۰ سانتیمتر گزارش شده است، ادامه داد: ارتفاع بارش در مابقی محورها ۵ الی ۱۰ سانتیمتر و جاده جیرنده – ویه نیز سفیدپوش شده است.

مدیرکل راهداری گیلان با بیان اینکه در گردنه الماس محور اسالم – خلخال بارش شدید برف گزارش شده است، بیان کرد: ️بارش در گردنه حیران در محور آستارا – اردبیل بارش برف خفیف است.

نیک فهم با اشاره به اینکه تردد در سایر محورهای مواصلاتی گیلان در جریان است، ادامه داد: رانندگان برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف گیر رانندگان زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه تردد در محورهای مواصلاتی استان در جریان است، گفت: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی کلیه محورهای مواصلاتی استان گیلان و محورهای ارتباطی استان‌های همجوار است.

 

 

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.