کد خبر : 1084
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

در مراسم معارفه شهردار رشت عنوان شد؛درخواست‌های خارج از عرف به شهرداری تحمیل شده است

در مراسم معارفه شهردار رشت عنوان شد؛درخواست‌های خارج از عرف به شهرداری تحمیل شده است

به گزارش پویشگران گیل: آقازاده با تاکید بر اینکه درخواست‌های خارج از عرف از من نماینده گرفته تا به بالا و غیره به شهرداری تحمیل شده است، افزود: به خاطر همین امروز به چنین روزی رسیده‌ایم. رحیم شوقی به عنوان شهردار جدید رشت با حضور جمعی از مسئولان معرفی شد. رئیس شورای شهر رشت در

به گزارش پویشگران گیل:
آقازاده با تاکید بر اینکه درخواست‌های خارج از عرف از من نماینده گرفته تا به بالا و غیره به شهرداری تحمیل شده است، افزود: به خاطر همین امروز به چنین روزی رسیده‌ایم.
رحیم شوقی به عنوان شهردار جدید رشت با حضور جمعی از مسئولان معرفی شد.
رئیس شورای شهر رشت در مراسم معارفه گفت: متاسفانه رشت در بحث امور فرهنگی و نرم‌افرازی و نیز در بحث محیط زیست، عمرانی و توسعه شهری نتوانسته به توفیقات خوبی دستی یابد و امیدواریم با شهردار جدید بتوانیم به شاخص‌های خوبی در رشت برسیم.
محمدحسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه در مجموعه شهرداری رشت متاسفانه به شایسته سالاری توجهی نمی‌شد، افزود: بیشتر شاهد مدیران سفارشی بودیم و امیدواریم شهردار رشت به دو از سیاست زدگی و با توجه به تعهد و توانمندی‌ها از افراد در این مجموعه استفاده کند.
وی با تاکید به روحیه فساد ستیزی بیان کرد: باید مدیران توانمند و خلاق در مجموعه شهرداری رشت همراه باشند و از مدیرانی که فقط به فکر حفظ وضع موجود هستند، نمی‌توان به نتایج خوبی دست پیدا کرد.
رئیس شورای شهر رشت گفت: شهرداری رشت نیاز به مدیران کارآمد انقلابی، عدالت طلب و فساد ستیز دارد.
کارگرنیا با تاکید بر اینکه در شهرداری بستر فساد وجود دارد و نیاز به مدیران ضدفساد داریم و نه مدیران که وضعیت فعلی در شهرداری را حفظ کنند، افزود:سرگردانی و طولانی کردن کار مردم از مشکلات و گلایه‌های مردم است و امیدواریم این مسئله را با حضور شهردار جدید حل شود.
وی با تشکر از سرپرست شهرداری رشت گفت: با حضور ایشان در این مدت و خدمت‌هایی که صورت گرفت که توانستیم کم کاری‌های گذشته را تقریبا جبران کنیم.
کارگرنیا افزود: از استانداری بسیار تشکر می‌کنیم زیرا رایزنی‌ها و تلاش‌ها آن‌ها و همچنین نمایندگان شهرستان رشت در بحث پسماند اثربخش بود.
نماینده شهرستان‌های رشت و خمام در این جلسه گفت: برای رفع مشکلات سهر رشت نیاز به وحدت و همدلی دارد و خدا را شکر که رفع برخی از مشکلات شهر رشت به نقطه مطلوبی رسیده است.
محمدرضا احمدی با اشاره به آلودگی رودخانه‌های شهر رشت اظهار کرد: با قرارگاه سازندگی قرارداد بسته شده است و از شهردار جدید می‌خواهیم که به پروژه‌ها تسریع ببخشند.
وی گفت: ترافیک شهر رشت بسیار مشکل ساز است هر کمکی که نمایندگان مجلس می‌تواند کمک کنند از همینجا اعلام می‌کنیم که در کنار شما هستیم.
احمدی افزود: انتخاب آقای شوقی بسیار درست بود و به ایشان تبریک می‌گویم و امیدوارم که با حضور ایشان شاهد رفع مشکلات رشت باشیم.
– درخواست‌های خارج از عرف به شهرداری تحمیل شده است
سید علی آقازاده دیگر نماینده شهرستان‌های رشت و خمام در ابن جلسه اظهار کرد: وجود نیروهای متدین و انقلابی باعث ایجاد برکات در کار می‌شود.
وی گفت: امروز شهرسازی و مدیریت شهری جزء پیچیده‌ترین کارها است و مانند یک موجود زنده است.
عضو مجمع نمایندگان گیلان افزود: شهر رشت از یک عقب ماندگی تاریخی رنج می‌برد، و دلیلش این است که احترام امامزاده را باید متولی اش نگه دارد.
وی ادامه داد: امروز پسماند و فاضلاب و… پاشنه آشیل است و البته باید بدانیم ۴۰ سال خرابی را نمی‌توان در چند سال از بین برد.
آقازاده با تاکید بر اینکه درخواست‌های خارج از عرف از من نماینده گرفته تا به بالا و غیره به شهرداری تحمیل شده است، افزود: به خاطر همین امروز به چنین روزی رسیده‌ایم و برای حل این مشکل با هم افزایی هم‌پوشانی باید مشکلات را برطرف کنیم.
– انتخاب آقای شوقی بسیار درست و بجا بود.
کوچکی نژاد دیگر نماینده شهرستان‌های رشت و خمام در این جلسه گفت: جوانان هر وقت اراده کنند کارهای بزرگی انجام خواهند داد، انتخاب آقای شوقی بسیار درست و بجا بود.
وی ادامه داد: بودجه امسال شهرداری ۳ هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان است که رشد خوبی دارد، ظاهر آن خوب است اما در طول سال درصد بودجه جاری کم خواهد آمد و از عمرانی برای جبران استفاده می‌کنند.
عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه شهرداری بسیار بزرگ شده است،افزود: از شهردار منتخب می‌خواهیم که ورودی را ببندد تا مشکل بودجه جاری حل شود.
وی گفت: به شهرداران تاکید کردم که هفته‌ای دو بار تهران به دنبال بودجه برای ردیف‌هایی که محقق نشده باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.