کد خبر : 1503
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

دکتر صابر جباری فاروجی:بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های دولتی،خصوصی و مشارکت‌های مردمی برای برون رفت از بحران جمعیتی

دکتر صابر جباری فاروجی:بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های دولتی،خصوصی و مشارکت‌های مردمی برای برون رفت از بحران جمعیتی
تحقق همه اهداف و انتظاراتی که از حوزه‌ی دانشگاه در رفع بحران جمعیتی وجود دارد، در کوتاه مدت امکان پذیر نیست اما تمام حوزه های دانشگاه این مهم را دنبال می‌کنند.

به گزارش پویشگران گیل:
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر بهره مندی از تمام ظرفیت‌های دولتی، خصوصی و مشارکت‌های مردمی برای برون رفت از بحران جمعیتی گیلان تاکید کرد.
دکتر محمدتقی آشوبی سرپرست دانشگاه  در جلسه شورای معاونین دانشگاه که با حضور دکتر صابر جباری فاروجی سرپرست اداره جوانی جمعیت وزارت بهداشت و مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گیلان برگزار شد، با اشاره به بحران جمعیتی استان، اظهار کرد: برای نجات گیلان از بحران جمعیتی زمان بسیار کمی داریم و باید برای این مهم از تمام ظرفیت‌های دولتی، خصوصی و مشارکت تشکل‌های مردمی استفاده کنیم.
وی افزود: باید با تمام توان مسیر سخت پیش‌رو را طی کنیم زیرا با توجه به روند سالمندی استان، نظام سلامت در آینده با چالش‌های جدی مواجه خواهد شد.
دکتر آشوبی در ادامه به اهداف قانون جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: مطمئنا تحقق همه اهداف و انتظاراتی که از حوزه‌ی دانشگاه در رفع بحران جمعیتی وجود دارد، در کوتاه مدت امکان پذیر نیست اما تمام حوزه های دانشگاه این مهم را دنبال می‌کنند.
وی در خاتمه برخی اقدامات دانشگاه علوم پزشکی گیلان در اجرای قانون جوانی جمعیت را عنوان کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.