کد خبر : 5213
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

فرماندار رشت: نگرش نوآورانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پرورش نسل کودک و نوجوان، ستودنی و ارزشمند است

فرماندار رشت: نگرش نوآورانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پرورش نسل کودک و نوجوان، ستودنی و ارزشمند است
حمایت همه مسئولان از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان ضرورت دارد.

به گزارش پویشگران گیل: حمیدرضا امام پناهی در نشستی با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان که با هدف افزایش هم‌گرایی برای پیش‌برد هرچه‌بهتر برنامه‌های فرهنگی کودک و نوجوان محور صورت‌گرفت، با تاکید بر اهمیت و نقش فعالیت‌های کانون در پرورش آینده‌سازان ایران اسلامی اظهار کرد:نگرش نوآورانه این نهاد فرهنگی ارزش‌مند و ستودنی‌است.
فرماندار رشت به جنگ ترکیبی دشمنان و ورود هدف‌مند آنان به حوزه فرهنگ، به‌ویژه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اشاره‌ کرد و افزود: نسل کودک،نوجوان و جوان، نقطه هدف هجمه‌های فرهنگی به‌شمار می‌روند و بر همین‌اساس نیز ضرورت دارد با نگاه نوآورانه و خلاقانه به عرصه فرهنگ ورود کنیم.
وی با تاکید بر اینکه اندیشه‌های تازه و زبان بدیع، نقش به‌سزایی در ایجاد ارتباط دوسویه و مؤثر با این نسل دارد، گفت: بهره‌گیری کانون پرورش فکری از شیوه‌های نو و ایجاد فضایی آرامش‌بخش برای آینده‌سازان، نقش اثربخشی در مقابله با تهاجم فرهنگی دارد.
امام پناهی طیف گسترده مخاطب کانون و اعتماد و همراهی خانواده‌ها به این نهاد را سرمایه‌ای برای فرهنگ‌سازی و پیش‌برد اهداف فرهنگی دانست و ادامه داد: حمایت همه مسئولان از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان ضرورت دارد.
کانون در اندیشه رشد متوازن استعدادهای نسل کودک و نوجوان
سیدجلیل میرعظیمی، مدیرکل کانون استان گیلان نیز در این نشست با ابراز خرسندی از نگاه سازنده مسئولان به این مجموعه فرهنگی، از گستره فعالیت‌های کانون پرورش فکری در سطح استان، به ویژه شهرستان رشت سخن گفت و به تشریح برنامه‌های کودک و نوجوان محور آن پرداخت.
میرعظیمی رویکرد دینی فعالیت‌های کتاب محور کانون را یادآور شد و اظهار کرد: آن‌چه در برنامه‌های کانون مدنظر قرار دارد رشد هم‌زمان و متوازن باورمندی و استعدادهای فرهنگی، هنری، ادبی و علمی آینده‌سازان است.
وی ادامه داد: برای شکل‌گیری فرداهای ایران اسلامی نیازمند نسلی متعهد و معتقد هستم و سرمایه‌های انسانی کانون پرورش فکری و روش‌های خلاقانه و هدف‌مند این نهاد، یارگیر در نیل به این هدف محسوب‌ می‌شوند.
مدیرکل کانون گیلان تصریح کرد: خواسته‌های مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رشت،افزایش همکاری‌ها و حمایت همه‌جانبه تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان بسیار مؤثر بوده و نیازمند توجه جدی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.