کد خبر : 5293
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

توسط قرارگاه محرومیت زدایی ارتش؛ 21 کیلومتر از راه روستایی در شفت بهسازی و تعریض شد

توسط قرارگاه محرومیت زدایی ارتش؛ 21 کیلومتر از راه روستایی در شفت بهسازی و تعریض شد
در چند سال اخیر تعریض و زیرسازی جاده‌های صعب‌العبور و کوهستانی برخی از روستاهای شفت که زندگی را برای مردم دشوارساخته بود توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی ارتش انجام شده است.

به گزارش پویشگران گیل:
فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی و جهادی نیروی زمینی محوری ارتش گفت: برای رفع محرومیت‌ها در بخش راه‌های روستایی و لایروبی آبندان‌های شفت قرارگاه محرومیت زدایی ارتش مشغول کار است.
سرهنگ خلبان ولی رحمانی ضمن تبریک فرارسیدن 29 فروردین،روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه نیروی زمینی محوری ارتش در جهت رفع محرومیت در اقصی نقاط میهن اسلامی آماده خدمت‌رسانی است، تصریح کرد:به سفارش و تاکید امیرسرتیپ دکترکیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش برای رفع محرومیت‌ها ازهیچ کوششی دریغ نخواهیم داشت که دراستان گیلان طرح‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی دربخش ساخت بیمارستان، مسکن محرومان،آبرسانی روستایی، بهسازی راه های روستایی ، بهسازی و تجهیز مساجد، بهسازی و تجهیز بیمارستان، توزیع ماسک، اقدامات در جهت مقابله با شیوع کرونا و… به شکل گسترده ای صورت گرفته است.
وی افزود:اقدامات محرومیت‌زدایی برای روستاهای محروم شهرستان شفت آغازشده که در همین راستا بیش از 21 کیلومتراز جاده روستایی تعریض و بازسازی صورت گرفت.
خلبان رحمانی با بیان اینکه قرارگاه محرومیت زدایی ارتش درشهرستان کمتر برخوردار شفت در حال اجرای طرح‌های عام‌المنفعه است،افزود :عملیات لایروبی 9 آبندان به مساحت 12هکتار درروستاهای شهرستان شفت درحال انجام است که بیش از 40 هکتار از اراضی این مناطق می‌توانند تحت پوشش آبیاری قرار گیرند همچنین در چند سال اخیر تعریض و زیرسازی جاده‌های صعب‌العبور و کوهستانی برخی از روستاهای شفت که زندگی را برای مردم دشوار ساخته بود توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی ارتش انجام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.