کد خبر : 21497
تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

تلاش بانوان شاغل در نظام سلامت،قابل تحسین است

تلاش بانوان شاغل در نظام سلامت،قابل تحسین است
دکتر آشوبی:بانوان شاغل در نظام سلامت استان در راستای خدمت به مردم تلاش‌های وافری را متحمل می‌شوند که قابل تحسین است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

دیدار جمعی از رابطان بانوان و خانواده واحد‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان با همراهی حجت‌الاسلام والمسلمین علی اسماعیلی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و همچنین طاهره زاهد صفت مشاور امور بانوان و خانواده دانشگاه با دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.
دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تقدیر از تلاش بانوان در نظام سلامت، اظهار کرد: بانوان شاغل در نظام سلامت استان در راستای خدمت به مردم تلاش‌های وافری را متحمل می‌شوند که قابل تحسین است.
وی با اشاره به نشست مشترک با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، افزود: عمده مطالب مطرح و پیگیری شده با دکتر منظور، برقراری فوق‌العاده خاص کارکنان بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین از تلاش‌های همه‌جانبه جهت افزایش پرداختی و رفاهیات به بانوان شاغل در نظام سلامت استان خبر داد.
دکتر آشوبی دغدغه‌های مطرح شده توسط نمایندگان بانوان در واحد‌های دانشگاه را حایز اهمیت برشمرد و بر ضرورت رفع موانع و مشکلات بانوان تأکید کرد.
شناور شدن پاس شیر بانوان شاغل در دانشگاه، تعیین ساعاتی برای ورزش بانوان، در نظر گرفتن تشویقی برای بانوان موفق، تجلیل از بانوان شاغل دارای چند فرزند،برگزاری جشنواره غذا با حمایت دانشگاه، افزایش سقف پرداختی حق مهدکودک بانوان شاغل در نظام سلامت و همچنین برگزاری کلاس‌های آموزش افزایش مهارت از جمله دغدغه‌هایی بود که نمایندگان بانوان و خانواده واحد‌های ستادی و صف نظام سلامت استان با ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطرح نمودند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.